تبلیغات
بازاریابی اینترنتی - مطالب فروردین 1397
منوی اصلی
بازاریابی اینترنتی
  • smsbaz smsbazi دوشنبه 20 فروردین 1397 10:44 ق.ظ نظرات ()

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی خلاقانه برای هتل پنج ستاره

    ایده های طراحی هتل پنج ستاره :

    یکی از جاذبه های گردشگری سئول، هتل بین المللی این شهر است که الهام گرفته شده از سه عنصر سایه ، شاخه و تنه درخت است.این هتل در بین بوتیک های مد و کافه ها و ساختمان های کم ارتفاع در امتداد خیابان های طولانی پر درختی قرار داده شده است..

    لطفا برای دانلود رساله کامل هتل + ضوابط طراحی هتل و نقشه های اتوکد رایگان ، به لینک زیر مراجعه بفرمایید …

     

    معمار. Dormy Inn Premium سئول Garosugil هتل در راه Garosugil است که به عنوان خیابان مد مشهور است. Garosugil یک منطقه جاذبه ی نمایشی سئول گانگنام است که برای بوتیک های مد و کافه ها در ساختمان های کم ارتفاع در امتداد خیابان های طولانی درختی قرار دارد.طرف جنوب آن در یک بلوک کسب و کار در ناحیه Gangnam در یک بلوار 50 متر گسترده روبرو است و شمال آن از منطقه تجاری در ساختمان های کم ارتفاع با دیدگاه باز به رودخانه هان است.در آغاز، برنامه ریزی شده به عنوان یک مرکز زندگی محله با 15 داستان متمرکز به مرکز درمانگاه، آن را در حال ساخت برای زیر زمین است. پس از تغییر طراحی به هتل تایید شد، معماران Planearth در طراحی معماری مشغول به کار شدند و در اوایل سال 2015 ساخت و ساز را تکمیل کردند.با ماهیت منطقه تجاری، یک معماری معمولی با راهرو مرکزی در استفاده کامل از پوشش های زیادی با توجه به خط ساختمان، نمیتواند جز منحصر به فرد برای خیابان پشتی باشد و در اغلب موارد، قطع بین خیابان جلو و عقب به این ترتیب اجتناب ناپذیر است .
    هنگام تغییر استفاده از آن به هتل، اولین چیزی که ما پیشنهاد کرد این بود که مجددا یک گذرگاه عابر پیاده را از فضای ذخیره شده از سمت چپ ساختمان بسازیم. با نصب یک گذرگاه عابرین پیاده رو در خیابان های خیابانی و خیابان های خرید عقب، به منظور ایجاد یک کوچه به طور طبیعی بین ساختمان هایی که مردم آن را اغلب منتقل می کنند نه یک مفهوم گذر به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر، ایجاد می کند، این امر نه تنها در هتل امکان پذیر است اما همچنین برای گذرهای عادی به منظور دستیابی مستقیم به خیابان پیاده روی عقب بدون ایجاد یک مسیر طولانی از طریق بلوار، و با قرار دادن محل هتل در فضای تهویه و پنجره ای از طبقه زیرزمینی و خروج از مغازه عقب در عابر پیاده طرف پیمایشی امکان اتصال رستوران های هتل، سونا هتل و خروج از مغازه های عقب را فراهم می کند.علاوه بر این، برای طراحی نما، سه پوسته از صفات طولانی درختان، سایه ساخته شده از درختان و شاخه های آنها، برای نشان دادن صف های طولانی درختان در کنار Garosugil که در آن هتل واقع شده است، همپوشانی دارند.تفاوت سطوح پیش بینی شده توسط مواد سنگی همپوشانی با تن سیاه که نشان دهنده درختان و شاخه ها در یک تن سفید است، بی نظیر در برابر پس زمینه دیوار پرده در یک آبی تیره که یک استعاره سایه است، ایجاد سایه عمیق و از طرز تفکر بصری احساس می کند.
    مواد سنگی به رنگ سیاه با استفاده از ماژول های مختلف با عرض پنجره های 700mm، حداقل مورد نیاز برای تخلیه، به 650mm، 700mm، 800mm و 900mm طراحی شده است. نما طراحی شده به گونه ای ممکن است یک نشانه جذاب باشد و در عین حال به عنوان نمادی از Garosugil برای هر کسی از جمله مسافران پیدا می شود که راه خود را پیدا می کنند و ساکنان اغلب از طریق این منطقه عبور می کنند.
    Dormy Inn Premium سئول Garosugil هتل، اولین شعبه کره ای از زنجیره کسب و کار ژاپنی، دارای 215 اتاق مهمان و امکانات کمکی مانند مرکز خدمات سونا که ویژگی خاص Dormy Inn Hotel است، رستوران عمدتا برای صبحانه و غذا ژاپنی به سبک اصلی و یک سالن آسمان در طبقه بالا.این هتل یک ساختمان با 6 طبقه در زیر و 17 طبقه از سطح زمین است و مساحت کل آن 9 949.48 متر مربع است.طراحی داخلی هتل توسط شرکت ILYA در ژاپن مطابق با استاندارد هتل Dormy Inn اتهام زده شد.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi چهارشنبه 15 فروردین 1397 10:43 ق.ظ نظرات ()

    آموزش کامل سالیدورک SOLIDWORKS 2017 به زبان فارسی

    سلام. به دوره آموزشی فیلم آموزش سالیدورک Solidworks به زبان فارسی خوش آمدید.نرم افزار سالیدورک، یکی از معروف ترین پیشگامان نرم افزار های طراحی قطعات صنعتی است که معمولا برای طراحی و  توسعه قطعات سه بعدی 3D solid modelling software هم کاربرد فراوانی دارد.

    در این دوره آموزشی سالیدورک به زبان فارسی، میخواهیم تمام  ابزارها و تکنیک های ساخت قطعات آماده و تولید و مونتاژ آنها خواهیم پرداخت. و همچنین انواع دیتیل های نقشه های اجرایی و آماده برای ساخت برای متریال ها detailed drawings materials را هم ترسیم خواهیم کرد.در گام بعدی، انواع امکانات مدلسازی سه بعدی modelling 3D features سالید را برسی میکنیم. ابزار هایی مانند : اکسترود extruding ، ری ولو اسکچ revolving sketches into 3D parts تا در نهایت، بتوانیم احجام پیچیده تر مانند انواه صفحات خمیده را مدلسازی کنیم.در این دوره، سعی میکنم تمامی ابزارهای پرکاربرد مانند Sweep, Loft و ابزار های مخصوص طراحی صفحات Surface tools را هم به شما آموزش بدهم. و قطعات یا همان پارت ها (Parts) را توسط دسته ای از ابزارهای رایج مانند Chamfers, Ribs, Drafts, Shell ویرایش خواهیم کرد.

    در گام بعدی، انواه روش های ساخت سوراخ کردن استاندارد صفحات و قطعات uniform standard hole sizes را توسط ابزار automated Hole Wizard را به شما آموزش میدهم و کلی از تکنیک های مدلسازی پیشرفته (advanced modelling techniques) را با استفاده از ابزارهای Equation و Pattern, Mirror تمرین خواهیم کرد.پس از گذراندن این اصول اولیه، باید قطعات را مونتاژ و اسمبل (assemblies) کنیم و  سازه های قوی ای را از آنها خواهیم ساخت.

    در گام بعدی، با توجه به پارت هایی parts که ساخته ایم، نقشه های مربوطه را به صورت اتوماتیک؛ از آنها استخراج خواهیم کرد و آنها را طبق اصول، برای سازنده قطعات assemblies to manufacturer ارسال خواهیم کرد. و تمام جداول مربوط به آیتم ها؛ نقشه ها، و … را برای هر نقشه قرار خواهیم داد. سالیدورک 2017 نسبت به ورژن 2017 تفاوت های زیادی دارد که در این دوره، تمام ویژگی ها و ابزارهای اضافه شده (new tools and features) را برسی خواهیم کرد.

     

    فصل اول معرفی سالیدورک Introduction to SOLIDWORKS : در این فصل ، مقدمات اولیه را یاد میگیریم که چطور سالیدورک را برای اولین باز اجرا کنیم و در فضای سه بعدی حرکت کنیم و روش های ذخیره سازی Saving ، نام گذاری و مدیریت فایل ها managing files را یاد خواهیم گرفت.

    فصل دوم شروع سریع کار با سالیدورک SOLIDWORKS Quick Start :در این فصل، اولین قطعه سه بعدی مان 3D part را خواهیم ساخت و اولین مونتاژ assembly را انجام میدهیم و اولین نقشه های کد ( CAD drawing) را ترسیم میکنیم. ومراحل پایه ای مدل سازی سه بعدی  3D modeling را هم تمرین خواهیم کرد.

    فصل سوم مدسازی سالیدورک پارت Basic Part Modeling : در این فصل، نحوه ساخت اسکچ sketches و روابط هندسی آنها را برسی میکنیم و ویژگی هایی مهمی مانند Extrude – Extruded Cut feature را تمرین میکنیم. سپس ساخت شکل های دورانی (revolved features) و برش های دورانی (revolved cuts) و اعمال متریال و جنس (materials) و رنگ و پس زمینه colors- backgrounds را تمرین خواهیم کرد. در پایان این فصل، روش های پیداکردن خصوصیات جرمی (mass properties) و کار با غالب های سیستمی و واحد ها (System options, units – templates) و … را برسی خواهیم کرد.

    فصل چهارم آموزش ابزار های اسکچ سالیدورک Sketch Tools : در این فصل، با ابزار های مخصوص خط و خط محور (Line – Centerline tools) کار خواهیم کرد و روش های کار با ابزار های ضروری مانند ابزار مستطیل (Rectangle tool) ، کمان و دایره (Circles – arcs)، ابزار ساخت شکاف و بیضی (Slots – ellipses) و ابزار های مخصوص طراحی چند ضلعی (Sketching polygons) ، نوشتن متن در سالید ورک ، و تکنیک های بکارگیری معادلات و متغیرهای متصل (equations – linked variables) و سایر ابزار های پیشرفته تر مانند Spline tool – Sketch tools را هم برسی خواهیم کرد.

    فصل پنجم، ویرایش اسکچ های سالیدورک Modifying Sketches :در این فصل، روشهایی مانند بریدن و بسط دادن قسمت هایی از طرح Trimming – extending ، ایحاد هندسه های آفست offset geometry ، و کارهایی مانند حرکت ، کپی، چرخاندن (Moving, copying, rotating) روی آبجکت ها را تمرین خواهیم کرد. سپس کارهایی مانند پاک کردن ، و undoing – redoing را تمرین میکنیم. در ادامه این آموزش تصوری ، تکنیک های ساخت الگوهای تکرار شونده patterns a sketch را برسی میکنیم . و با استفاده از خطوط زیرساخت construction lines ، طرح های قدرتمندی را ایجاد میکنیم. سپس ابزار Convert Entities را برسی میکنیم و در پایان این فصل ، گوشه های مدل های سه بعدی را fillets – chamfers میکنیم.

    فصل ششم مدل های مرجع  Reference Geometry : در این پخش از آموزش مان ، میپردازیم به کار با انواع صفحات (planes) و محور axis هایی را ایجاد میکنیم و به صورت پروژه محور، یک سیستم مختصاد coordinate system را برای مدل های سه بعدی ، ایجاد میکنیم.

    فصل هفتم : اصلاح قطعات سالیدورک  Part Modifications : در این فصل ، یاد میگیریم که چطور میتوان با ابزار fillets و Chamfering edges ، روی لبه های مدل های سه بعدی کار کرد و روی آنها draft اعمال کرد. یاد میگیرم که چطور برای صفحات پوسته Shell command ایجاد کنیم و از دستور Mirror  استفاده کنیم. و تکنیک های ساخت الگوی خطی linear patterns را یاد میگیریم و در ادامه، الگوهای دایره ای circular patterns را ایجاد میکنیم.

    فصل هشتم مدلسازی پیشرفته قطعات سالیدورک Advanced Part Modeling : در این فصل، به شما یاد خواهیم داد که چطور با ابزار لافت Loft tool کار کنید و اینکه چطور یک شکل لافت شده را با منحنی های راهنما (guide curves) اصلاح کنید. همچنین انواع روش های برش lofted cuts و ساخت شکل های ساخته شده ( swept shapes) و دستور Wrap command  و تکنیک های استفاده از ابزارهای Boundary boss – base و Intersect tool و کار کردن با پنجره پیکره بندی configurations و Direct editing , Surface tools, Combine , Split و … است.

    فصل نهم آموزش ایجاد سوراخ های خودکار سالیدورک Hole Wizard :در این فصل نحوه ساخت سوراخ های هوشمند را در بدنه قطعات و انواع صفحه با ابزار Hole Wizard را تمرین میکنیم و با انواع سوراخ و استاندارد های آن ، آشنا خواهیم شد و تعیین موقعیت سوراخ ها به صورت سه بعدی را انجام خواهیم داد.

    فصل دهم آموزش کار با بلوک های سالیدورک Blocks : در این فصل، میپردازیم  به ساخت بلوک و با بلوک ها طراحی میکنیم و کار با sketches و بلوک هایی که قابلیت استفاده مجدد دارند را برسی میکنیم.

    فصل یازدهم ساخت منتاژ های سالیدورک Building Assemblies : در این فصل ، اولین اسمبی و موناژ assembly خودمان را انجام میدهیم و روش های چیدمان و کپی کردن و حرکت دادن، و چرخاندن قطعات در مونتاژ ها
    Mating parts together assembly را برسی میکنیم. همچنین یاد میگیریم که چطور میتوان قطعات را روی همدیگر داخل مونتاژ ، بر روی یکدیگر منطبق کرد. همچنین کار با زیر موناژها subassemblies را برسی میکنیم و اولین الگوهای خطی  linear patterns  و دایره ای circular patterns خودمان را میسازیم و نحوه بکارگیری جعبه ابزار Toolbox را برسی میکنیم و به شما روش های دانلود قطعات پیش ساخته premade parts را از اینترنت ، یاد خواهیم داد.

    فصل دوازدهم ترفند های انطباق های پیشرفته سالیدورک  Advanced Mates : در این فصل، به شما یاد خواهیم داد که چطور با انواع انطباق mate types کار کنید و انواع قطعات با انطبقاق های پیشرفته (advanced mates) را انجام بدهید. همچنین نحوه ساخت قطعات با Path Mate و Mechanical mates و روش های طراز کردن aligning planes آنها را تمرین خواهیم کرد.

    فصل سیزدهم : آموزش تکنیک های مدلسازی در منتاژ In-Context Modeling : در این فصل ، روش های متصل کردن sketches و لینک کردن آنها به یکدیگر را به شما یاد خواهیم داد و روش های  Linking به layout sketches و استفاده از Hole Wizard in context و کلی تکنیک و ترفند کاربردی را به صورت تصویری کار خواهیم کرد.

    فصل چهاردهم بکارگیری جداول طراحی Using Design Tables : در این فصل یاد میگیریم که چطور با دیزاین تیبل کار کنیم و محاسبات پیچیده complex calculations در سالیدورک را انجام بدهیم. همچنین روش های پیکره بندی قطعه در مونتاژ و ساخت مونتاژ با جداول طراحی (Selecting component configurations in assembly) و … را به صورت تصویری به شما یاد خواهیم داد و از نرم افزار Excel هم برای طراحی مان کمک خواهیم گرفت.

    فصل پازدهم : آموزش کار با نقشه های قطعات  Part Drawings : در این فصل ، میپردازیم به کار با قالب های نقشه های دو بعدی drawing templates  و روش های اتخاب و تنظیم نقشه و از همه مهمتر، خصوصیات برگه های شیت sheet properties را برسی میکنیم. همچنین ترفند های انتخاب زاویه مناسب correct projection angle برای اضافه کردن نماهای مدل به نقشه (model views to a drawing) را برسی میکنیم.

    فصل شانزدهم اندازه گذازی سالیدورک Dimensioning : هیچ نقشه ای بدون اندازه گذاری معنی ندارد و قابل استفاده هم نیست ! در این فصل ، دو روش اندازه گذاری general dimension notations – ordinate dimensions در سالیدورک را به شما یاد خواهیم داد و روش های اندازه گیری سوراخ هت و شکا های قوس دار و روش های استفاده از ابزارهای مخصوص اندازه گیری خودکار (auto-dimension tools)  را به شما عزیزان ؛ توضیح خواهیم داد.

    فصل هفدهم : اضافه کردن توضیحات اضافی به نقشه سالیدورک Adding General Annotations : قطعا در هر پروژه ای لازم است که یک سری توضیحات و اطلاعات تکمیلی را به عنوان annotations به نقشه ها اضافه کنیم. در این بخش به اضافه کردن توضیحات و نما های اضافی به نقشه میپردازیم و مشخصات اختصاصی( custom properties) خودمان را خواهیم ساخت. همچنین روش های متصل کردن Linking drawing notes یادداشت های نقشه به مشخصات اختصاصی custom properties خودمان را هم به شما یاد خواهم داد.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه