تبلیغات
بازاریابی اینترنتی - مطالب شهریور 1396
منوی اصلی
بازاریابی اینترنتی
  • smsbaz smsbazi سه شنبه 28 شهریور 1396 09:42 ق.ظ نظرات ()

    همانطور كه می دانید سئوی سایت نیازمند تخصص و از همه مهمتر تجربه است. شركت های زیادی در زمینه سئو فعالیت می كنند و هر كدام در كار خود مدعی هستند. شاید سوال خیلی از شما عزیزان این باشد كه چگونه بهترین شركت را برای سئوی سایت خود انتخاب كنیم؟ آیا وب سایت هر شركتی كه در رتبه نخست نتایج جست و جو وجود داشته باشد بهترین گزینه است؟ آیا هر شركت قدیمی كه در این حوزه كار می كند بهترین است؟ آیا هر شركتی كه با تبلیغات گسترده به صورت اینترنتی و سنتی قصد بیشتر دیده شدن را دارد مورد اطمینان است؟

    در این مقاله قصد دارم در مورد اینكه به چه شركت هایی اعتماد كنیم و سئوی سایت خود را به آن ها واگذار كنیم صحبت كنم. پس برای اینكه بدانید چه شركتی را برای سئوی سایت خود انتخاب كنید همراه آویناوب باشید.

     

    چگونه بهترین شركت را برای سئوی سایت خود انتخاب كنیم؟

    همانطور كه در بالا اشاره كردم شركت های زیادی در این زمینه فعالیت می كنند و روز به روز با جست و جوی عبارت “سئوی سایت” سایت های زیادی در نتایج جست و جو ظاهر می شوند. اما آیا واقعا سایت هایی كه در صفحه اول نتایج جست و جو قرار دارند بهترین سایت ها و شركت ها در زمینه سئو هستند؟ در ادامه مواردی را عنوان می كنم كه برای انتخاب بهترین شركت در زمینه سئوی سایت به شما كمك بسزایی می كند.

     

    1.فقط به جست و جو اكتفا نكنید

    هر سایتی كه در رتبه اول نتایج جست و جو قرار دارد مورد اعتماد نیست. امروزه به لطف تبلیغات گوگل سایت های زیادی رتبه اول در گوگل هستند. سایت هایی كه امروز راه اندازی می شوند و فردا در رتبه اول گوگل هستند زیاد اند. پس هیچ گاه نمی توان به نتایج جست و جو اكتفا كرد. اگر این سایت ها ادعا می كنند كه در سئو تخصص دارند پس چرا با تبلیغات گوگلی اول هستند؟ چرا به صورت طبیعی اول نیستند؟

    از طرفی سایت های زیاد دیگری هم با روش سئوی كلاه سیاه خود را به رتبه های بالا در نتایج جست و جو رسانده اند كه این سایت ها هم اصلا مورد اعتماد نیستند و بعد از چند وقت در صفحه اول بودن دوباره با افت رتبه مواجه می شوند.

    شركت های زیادی در زمینه سئو فعالیت می كنند كه شاید سایتشان در گوگل جایگاه خیلی خوبی نداشته باشد و این هم تنها به خاطر مشتریان زیادشان است. شاید اینطور ترجیح می دهند كه به سفارش مشتریان خود برسند تا اینكه سایت خودشان را به صفحه اول گوگل برسانند. خیلی از شركت ها را می بینیم كه اینگونه هستند.

    آخرین ویرایش: سه شنبه 28 شهریور 1396 09:54 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi چهارشنبه 22 شهریور 1396 09:30 ق.ظ نظرات ()

    برند شما راهی است برای شناساندن كسب و كارتان به مخاطبانی است كه می خواهید در آینده جذب كنید.مهم نیست كه شما صاحب یك كارخانه بزرگ هستید و یا یك فروشگاه آنلاین كوچك با ده قلم جنس. داشتن برند برای یك كسب و كار كوچك همان اندازه مهم است كه برای یك تجارت بزرگ. من در این مقاله قصد دارم ده پیشنهاد برای برند سازی كسب و كارهای كوچك را به شما معرفی كنم.

    ده پیشنهاد برند سازی برای كسب و كارهای كوچك

    پیشنهاد اول: برند خود را تعریف كنید.

    صبر كنید! كمی فكر كنید، برند فقط یك لوگوی زیبا نیست. شما باید تجارت خود را از سر تا پا برسی كنید. باید توانید كل كسب و كار كوچك خود را در یك جمله خلاصه كنید. همین حالا تمرین كنید. آیا توانستید جمله خود را پیدا كنید؟ بسیار عالی! حالا می رویم سر پیشنهاد دوم.

    پیشنهاد دوم: فكر كنید برند شما یك انسان است.

    هر انسانی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید دو نفر را پیدا كنید كه صد در صد روحیاتی شبیه هم داشته باشند. به برند خود شخصیت بدهید. آیا برند كسب و كار كوچك شما روحیه ای آرام كلاسیك دارد یا پرانرژی و پر سر و صداست؟  لباسی كه می پوشد رنگارنگ است یا رسمی؟ طرز حرف زدنش چطور است؟ تند و با مزه حرف می زند یا شمرده مثل یك معلم؟ سعی كنید شخصیت برند خود را تصور كنید و با آن ارتباط برقرار كنید.

    پیشنهاد سوم: انگیزه های برندتان را بشناسید.

    قهرمان برند شما كیست؟ دوست دارد مثل چه برندی معروف باشد؟ آن برند معروف چه كارهایی كرده كه آنقدر رشد كرده است. خوب به حرف هایم گوش كنید. منظورم این نیست كه یك برند موفق در زمینه كاری خودتان پیدا كنید و كاملا آن را كپی كنید. خواهش می كنم فكر كپی كاری را از سرتان بیرون كنید! می دانم نگران هستید ولی شجاعت داشته باشد و برندی برای كسب و كار كوچك خود بسازید كه منحصر به فرد باشد اما می توانید از رقبای قدیمی خود الهام بگیرید.

     

    پیشنهاد چهارم: رابطه ای ماندگار با مشتریان خود بسازید.

    داشتن ده مشتری دائمی بهتر از صد مشتری گذری است. تمام تلاشتان را بكنید تا اعتماد آنان را جلب كنید. قول هایی ندهید كه قادر به انجام آنها نیستید. صادقانه به آنان توضیح دهید كه چرا فلان كار را نمی توانید برایشان انجام دهید. مطمئن باشید آنها شما را درك خواهند كرد و صداقت شما بدون پاداش نمی ماند.

    پیشنهاد پنجم: لحن صدایتان را همیشه یكنواخت كنید.

    تعجب كردید؟ شاید با خود بگویید لحن صدا دیگر چه ربطی به برند سازی دارد؟ من كه به شما گفتم برند فقط یك لوگو نیست. برند شخصیت كسب و كار شماست. اگر همیشه از یك سری جملات و لحن خاص برای صحبت با مشتریان خود استفاده كنید به مرور زمان در ذهن آنان ماندگار تر خواهید شد.

    پیشنهاد ششم: خسته كننده نشوید.

    سعی كنید همیشه در معرفی كسب و كار خود خلاقیت داشته باشد، رنگ ها را عوض كنید. پیغام های جدید بفرستید و كارهای خلاقانه انجام دهید. مشتریان شما تازگی و خلاقیت را دوست دارند

    پیشنهاد هفتم: ادای تجارت های بزرگ را در نیاورید.

    بیایید واقع بین باشیم. شما یك كسب و كار كوچك دارید. شما توانایی هزینه میلیون ها تومان در سال را برای تبلیغات خود ندارید پس سعی نكیند كار آنها را كپی كنید. شما یك كسب و كار كوچك و دوست داشتنی هستید. اعتماد به نفس داشته باشید.

    پیشنهاد هشتم: به برند خود احترام بگذارید.

    مشتریان خود را با پایین آوردن قیمت خود راضی نكید چون اگر به این كار ادامه دهید ورشكست خواهید شد! در عوض به آنان خدمات بیشتری ارائه دهید. سعی كنید این را به آنان القا كنید كه خاص هستند. سعی كنید فكر كنند تنها مشتری شما هستند. برای آنان وقت بگزارید. خلاصه به جای پایین تر آوردن قیمت ها از بازاریابی شخصی سازی شده استفاده كنید.

     

    پیشنهاد نهم: خلاق و جسور باشید.

    اگر ایده ای تازه و خلاقانه برای كسب و كار كوچك خود دارید بر روی آن پا فشاری كنید. به خودتان اعتماد داشته باشید جسورانه رفتار كنید. تمام تجارت های بزرگ جهان كار خود را از یك اتاق كوچك شروع كرده اند.

    پیشنهاد دهم: كمی مرموز باشید.

    همه چیز را راجع به كسب و كارتان از همان اول برای مشتریان توضیح ندهید. بگذارید خودشان شما و كسب و كارتان را كشف كنند. بگذارید هر روز دوباره به وب سایت شما برگردند تا چیز تازه ای از شما یاد بگیرند.

    كلام آخر

    برند شما یكی از مهم ترین چیز هایی است كه در كسب و كار خود دارید. سعی كنید خاص و تازه باشید. برای ساخت برند خود زمان بگذارید و با متخصصان این رشته مشورت كنید. عجله نكنید و سعی كنید بهترین برند را بسازید

     

    منبع : آویناوب

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi دوشنبه 20 شهریور 1396 12:21 ق.ظ نظرات ()

    اینترنت دنیای امروز را دگرگون كرده است و كسب و كار و تجارت نیز از این قائده مستثنی نیست. همه‌ی ما با فروشگاه‌های اینترنتی موفق و بزرگی كه به درآمدهایی میلیاردی دست یافته‌اند، آشنایی داریم و شاید خودمان هم بارها از آنها خرید كرده باشیم. امروزه می‌توان با صرف هزینه‌ای نسبتا اندك، كسب و كاری را راه‌اندازی كرد و حتی بدون فروشگاه و محلی فیزیكی، به درآمد قابل توجهی دست یافت، ولی چه روش‌هایی برای تجارت آنلاین وجود دارد و برای انتخاب مدل های كسب و كار اینترنتی با چه گزینه‌هایی روبه‌رو هستیم؟ این پرسشی است كه در ادامه به پاسخ آن می‌پردازیم.

     

    بیایید فرض كنیم شما بهترین مایع ماكارونی را طبخ می‌كنید و دوستان‌تان به شما می‌گویند كه باید از آن برای راه‌اندازی یك كسب و كار استفاده كنید. در این صورت، از چه مدل كسب و كاری استفاده خواهید كرد؟ یكی از گزینه‌های موجود این است كه بگویید: «محصولی را تولید می‌كنم و آن را می‌فروشم.» ولی شما باید وقت بگذارید و بهترین مدل كسب و كاری را پیدا كنید كه برای ایده‌ی جدیدتان مناسب است و شانس موفقیت شما را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

    مدل كسب و كار شما چیست؟

    مدل های كسب و كار اینترنتی

    مدل های كسب و كار اینترنتی اصلی موجود عبارت است از:

    ۱. فروش محصول؛

    ۲. فروش خدمات؛

    ۳. فروش محصول اطلاعاتی.

     

    فروش محصول به صورت آنلاین

    فروش محصول: احتمالا این نخستین مدلی است كه به ذهن هر فرد می‌رسد؛ برای این كار باید محصولی فیزیكی و قابل ارسال تولید كنید و آن را به‌صورت آنلاین به فروش برسانید. برای فروش محصول نیز می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خودتان استفاده كنید، آن را در یكی از سایت‌های حراج عرضه كنید یا به‌عنوان فروشنده‌ی شخص ثالث، محصول خود را در بازاری آنلاین (مانند وب‌سایت آمازون كه محصولات فروشندگان مختلف را برای فروش عرضه می‌كند)، به فروش برسانید.

    مزیت‌های فروش محصولات به‌صورت آنلاین

    فروش آنلاین محصولات (در مقایسه با فروش آنها در مكانی فیزیكی)، مزیت‌های فراوانی دارد. نخست اینكه مشتریان می‌توانند محصولات شما را مشاهده و بررسی كنند، بدون اینكه مجبور باشند به فروشگاه شما بیایند (البته اگر فروشگاهی داشته باشید). به علاوه مشتری‌ها می‌توانند تمام گزینه‌های موجود مانند نظرات سایر مشتریان، فهرست مواد تشكیل‌دهنده و دستورالعمل‌ها یا كاربردهای مربوطه را مشاهده كنند. ویدئو و عكس‌هایی از محصول شما در حین استفاده و بخش سؤالات متداول نیز به مشتریان اطلاعاتی می‌دهد كه نمی‌توان در فروشگاه‌های آجری و فیزیكی به دست آورد.

    اشكالات فروش محصولات به صورت آنلاین

    شما باید چیزی را تولید، آن را انبار و سپس ارسال كنید. ممكن است كالاهای فیزیكی خراب شوند و تولید، انبار كردن و ارسال آنها نیز كار وقت‌گیری است. پس از ارسال نیز مشكل كالاهای مرجوعی پیش می‌آید. كنترل موجودی كالاهای فیزیكی، چالش بزرگی است. اگر كالای زیادی تولید كنید و كالاهایتان خراب شود، ضرر می‌كنید. اگر خیلی كم تولید كنید و موجودی‌تان تمام شود، فروش‌های بالقوه‌تان و شاید مشتری‌های خود را از دست بدهید كه برای تأمین كالای خود، به سراغ منبع مورد اطمینان‌تری می‌روند.

    مطالب پیشنهادی از سراسر وب

     

    فروش خدمات به صورت آنلاین

    مدل های كسب و كار اینترنتی - فروش خدمات به صورت آنلاین

    فروش خدمات: خدمات را به خوبی می‌توان به صورت آنلاین، خرید و فروش كرد. دو روش اصلی فروش اینترنتی خدمات عبارت است از:

    ۱. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ابزار فروش: در این روش، كسب و كاری آفلاین، از وب‌سایت خود به‌عنوان ابزاری برای فروش خدماتی استفاده می‌كند كه به‌صورت آفلاین ارائه می‌شود. بسیاری از كسب و كارهای آفلاین، از اینترنت به‌عنوان ابزار فروش خدمات خود استفاده می‌كنند. در این حالت، وب‌سایت بیشتر شبیه بروشوری برای كسب و كار شما عمل می‌كند. برای مثال، می‌توانید نجار، دندانپزشك یا وكیلی را از طریق وب‌سایت او بیابید (و ارزیابی كنید). اشتراك همه‌ی این كسب و كارها این است كه تمام خدمات آنها را به‌صورت فیزیكی و آفلاین دریافت می‌كنید.

    ۲. استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ویترین: در این روش، خدمات به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند و عرضه می‌شوند. نمونه‌هایی از این خدمات، شامل بازاریابی اینترنتی، خدمات مسافرتی و سرگرمی است. فروش و عرضه‌ی تمام این موارد از طریق سِروِر فروشندگان انجام می‌شود.

    مزیت‌های فروش اینترنتی خدمات

    جذب مشتری از طریق وب‌سایتی كه به خوبی طراحی و برای آن تبلیغات شده، بسیار كم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی و آفلاین است. در این روش، مشتریان اطلاعات زیادی در مورد محصول شما دریافت می‌كنند و مجبور نیستند برای بررسی گزینه‌های موجود به محل شما بیایند. همیشه وب‌سایت‌هایی كه به خوبی طراحی شده‌اند و دارای محتوای زیادی هستند، عملكرد بهتری از رقبای ضعیف‌تر دارند. صرف‌نظر از اینكه وب‌سایت شما بروشوری برای كسب و كارتان باشد یا ویترینی برای نمایش محصولات و خدمات شما، راه‌اندازی این مدل كسب و كار، سریع‌تر و آسان‌تر از فروش محصولات و خدمات به صورت سنتی است.

    اشكالات فروش اینترنتی خدمات

    در این مدل كسب و كار اینترنتی، سطح بالایی از رقابت وجود دارد، به‌ویژه برای كلمات كلیدی خاص. برای مثال، اگر شما لوله‌كشی در تهران باشید، به سختی می‌توانید در نتایج جست‌وجو برای كلمه‌ی كلیدی «لوله‌كش تهران»، در رتبه‌ی بالایی قرار بگیرید، زیرا با جست‌وجوی این كلمه‌ی كلیدی در گوگل، بیش از صدها هزار نتیجه نمایش داده می‌شود. به همین دلیل، باید به دنبال استفاده از طرح بازاریابی محتوای تهاجمی باشید. از آنجا كه به‌طور كلی، فرصت ایجاد رابطه‌ای حضوری با مشتری را نمی‌یابید، ایجاد وبلاگی جذاب همراه با نمایش ویدئو، نقش مهمی در این مدل كسب و كار اینترنتی ایفا می‌كند. نمونه‌هایی از فروشندگان خدمات اینترنتی شامل وب‌سایت‌های نمایش آنلاین ویدئو، ارائه‌ی خدمات میزبانی وب، بازاریابی ایمیلی، فروش بلیط هواپیما و ارائه‌دهندگان خدمات محلی آفلاین است.


    مقاله مرتبط: ۵ توصیه اولیه برای پول درآوردن از فضای آنلاین

    فروش اطلاعات به صورت آنلاین

    مدل های كسب و كار اینترنتی - فروش محصولات اطلاعاتی

    فروش اطلاعات: معمولا طراحان مرتبط با سبك زندگی و بازاریابان اینترنتی، این مدل كسب و كار را انتخاب می‌كنند. به‌طور معمول، در زمان فروش محصولات یا خدمات، تنگنایی به وجود می‌آید؛ اغلب صاحبان كسب و كار، حداكثر تا میزان محدودی فروش دارند و بدون ایجاد تغییر در كسب و كارشان (از طریق استخدام كاركنان بیشتر، خرید تجهیزات بیشتر و غیره) نمی‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند، ولی در مورد محصولات اطلاعاتی، چنین محدودیتی وجود ندارد و تنها عامل محدودكننده‌ی میزان فروش، ظرفیت سرور میزبان وب شماست (یعنی حجم اطلاعاتی كه می‌توانید در وب‌سایت خود نمایش بدهید و تعداد كاربرانی كه می‌توانند از وب‌سایت شما بازدید كنند).

    در این روش، محصولات منحصرا به صورت الكترونیكی و خودكار عرضه می‌شوند. پرداخت‌ها و صدور صورت‌حساب‌ها نیز به صورت خودكار و توسط سبد خرید و دروازه‌ی پرداخت انجام می‌شود و محدودیتی در تعداد تراكنش‌هایی كه در طول شبانه‌روز پردازش می‌شود، وجود ندارد.

    فروش اطلاعات را می‌توان به دو دسته تقسیم كرد:

    ۱. فروش اطلاعات قابل دانلود: رایج‌ترین محصول قابل دانلود، كتاب الكترونیك است و در قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شود. سایر محصولات قابل دانلود، شامل فایل‌های صوتی (MP3)، ویدئویی (MP4) و متنی است. معمولا در دوره‌های آموزشی كه قیمت‌های بالاتری دارند، تركیبی از فایل‌های پی‌دی‌اف و صوتی و ویدئویی ارائه می‌شود.

    ۲. دریافت حق عضویت در وب‌سایت‌ها: برخی وب‌سایت‌ها، خدماتی شامل امكان دسترسی به روزنامه، مجله یا مقالات را ارائه می‌دهند و برخی نیز وب‌سایت‌هایی كامل با فایل‌های ویدئویی و صوتی و انجمن‌هایی تعاملی هستند و برای استفاده از تمام خدمات آنها باید در آن وب‌سایت‌ها عضو شوید. این وب‌سایت‌ها معمولا به صورت ماهانه یا سالانه، مبلغی را به‌عنوان حق عضویت دریافت می‌كنند. گاهی این وب‌سایت‌ها به صورت خودكار، مقدار معینی مطلب و محتوا (مانند درس‌هایی از دوره‌ای آموزشی) را در طول دوره‌ی زمانی معینی به هر یك از اعضای جدید ارائه می‌دهند. هدف از این روشِ «قطره‌ای»، جلوگیری از غرق كردن مشتركان جدید با حجم زیادی از محتوا و وادار كردن آنها به پرداخت حق عضویت برای دوره‌ی زمانی طولانی‌تری است.

    مزیت‌های فروش اینترنتی اطلاعات

    مدلی كه بسیاری از فروشندگان این خدمات آنلاین، برای ارائه‌ی اطلاعاتِ‌ مداوم از آن استفاده می‌كنند، مدلی از صدور صورت‌حساب‌های دوره‌ای است. با صدور صورت‌حساب‌های ماهانه یا سالانه، برای دستیابی به موفقیت، به تعداد بسیار كمتری از مشتریان نیاز خواهید داشت. در این مدل كسب و كار اینترنتی، پس از ایجاد محصول، برای تعمیر و نگهداری سیستم به زمان بسیار اندكی نیاز دارید. از آنجا كه این مدل مقیاس‌پذیر است، به راحتی می‌توانید بدون مواجهه با دشواری‌های رایج در كسب و كارهای فروش محصولات و خدمات به تعداد زیادی از خریداران خدمات ارائه دهید.

    اشكالات فروش اینترنتی اطلاعات

    بیشتر فروشندگانِ اطلاعات در انتقال ارزش واقعی اطلاعاتی كه به فروش می‌رسانند، با مشكل مواجه هستند؛ با وجود اطلاعات رایگان فراوانی كه به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفته است، متقاعد كردن كاربران برای پرداخت بهای اطلاعات و محتوای شما كار دشواری است. علاوه بر آن، به‌راحتی می‌توان محتوای دیجیتالی را كپی و سرقت كرد؛ بنابراین باید به دنبال راهی برای حفاظت از محتوای خود و جلوگیری از سرقت آن باشید.


    مقاله مرتبط: ۵ مهارت ضروری برای راه‌اندازی كسب و كار آنلاین

    نكته‌ای در مورد فروش اینترنتی اطلاعات

    مردم تمایلی ندارند برای اطلاعات قدیمی پولی بپردازند. در بیشتر موارد، مطالبی كه ارا‌ئه می‌دهید باید مشكلی جاری و حل‌نشده را حل كند؛ بنابراین همیشه به بهترین روش برای انجام كارها فكر كنید. دانستن اینكه چگونه می‌توان كاری دشوار یا گیج‌كننده را انجام داد، مبنای خوبی برای تولید محصولی اطلاعاتی است. هرگز تصور نكنید مردم حاضرند برای اطلاعاتی كه شبیه مطلبی معمولی است، پولی بپردازند. مطلب شما باید جامع و كامل باشد و مشكلی واقعی را حل كند.

    آنچه هر كسب و كار اینترنتی به آن نیاز دارد

    صرف‌نظر از اینكه چه مدل كسب و كار اینترنتی انتخاب می‌كنید، به یك استراتژی محتوا نیاز دارید. بدون داشتن محتوایی منسجم در وب‌سایت خود، هرگز نمی‌توانید ترافیك موتورهای جست‌وجو را به سایت خود جذب كنید و مشتریان بالقوه نیز به اطلاعاتی كه برای انجام خریدی آگاهانه نیاز دارند، دست نخواهند یافت و احتمالا هرگز خریدی از شما نخواهند كرد.

     

    مدل كسب و كار اینترنتی انتخابی شما چیست؟

    مدل های كسب و كار اینترنتی

    بیایید به مثال دستور پخت مایع ماكارونی خوشمزه برگردیم. چه مدل كسب و كاری را برای عرضه‌ی آن انتخاب خواهید كرد؟

    فروش محصول: شما می‌توانید مایع ماكارونی خوشمزه‌ی خود را در حجم بالایی تولید، بسته‌بندی و انبار و به دوستداران ماكارونی در سراسر كشور ارسال كنید. می‌توانید محصول خود را در اندازه‌ها (یك‌نفره، خانواده، مهمانی)، مزه‌ها (با گوشت، ادویه‌دار، اُرگانیك) و سبك‌های گوناگون (فقط مایع ماكارونی، همراه با رشته‌های ماكارونی، همراه با مخلوط ادویه‌ی خشك) ارائه دهید. شما باید كارخانه‌ای راه‌اندازی كنید یا تولید محصول خود را به كارخانه‌ی دیگری بسپارید. در هر صورت، انجام این كارها هزینه‌بر است و باید به درگاه پرداخت اینترنتی، حمل‌كننده‌ی كالا، تولید، شكایات و مرجوعی كالا نیز فكر كنید.

    فروش خدمات: دستور پخت ویژه‌ی شما می‌تواند در یك شركت تهیه‌ی غذای ایتالیایی مورد استفاده قرار بگیرد یا می‌توانید با استفاده از وب‌سایتی كه به صورت بروشوری برای كسب و كار تهیه‌ی غذای شما عمل می‌كند، برای آن بازاریابی كنید یا به رستوران‌ها، خدمات آموزش داخلی ارائه دهید. شاید هم بتوانید به افرادی كه قصد دارند پخت ماكارونی اصیل و خوشمزه را یاد بگیرند، آموزش‌هایی ارائه دهید. راه‌اندازی چنین كسب و كاری، ساده‌تر و كم‌هزینه‌تر از تولید محصول فیزیكی و واقعی است و متمایز كردن آنچه ارائه می‌دهید از طریق فروش خدمات، آسان‌تر است.

    فروش محصول اطلاعاتی: این روش، ساده‌ترین (و بنابراین كم‌استرس‌ترین) گزینه است. می‌توانید كتاب الكترونیكی ساده‌ای بنویسید و در آن، روش پخت و مواد تشكیل‌دهنده‌ی مایع ماكارونی خود را توضیح دهید یا یك سایت عضویت آشپزی كامل راه‌اندازی و در آن از ویدئوها و انجمن‌های گفت‌وگوی اعضا استفاده كنید و با افزایش تعداد اعضای سایت، مطالب آموزشی موجود در آن را گسترش دهید.

     

    منبع : چطور

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi یکشنبه 19 شهریور 1396 01:23 ق.ظ نظرات ()
    1. ستفاده از خبرنامه

    یك خبرنامه ایمیلی كه به طور منظم به مشتركان فهرست ایمیل ماركتینگ ارسال می كنید، روش بسیار خوبی برای گرم نگه داشتن تنور فروش است. شما می توانید محتوای خبرنامه خود را از مطالب وبلاگ خودتان و یا حتی از سایر سایت های فعال در حوزه فعالیت تان انتخاب كنید.

    با ارسال منظم یك خبرنامه سودمند می توانید شهرت خود به عنوان یك متخصص مجرب در حوزه فعالیت تان را تثبیت كرده و رابطه خود با مشتركان تان را تقویت كنید. از آنجایی كه به طور مرتب محتوای رایگان و باكیفیت ارسال می كنید، مشتركان شما به بازكردن و خواندن ایمیل های شما عادت خواهند كرد و این عادت، تاثیر خود را در نرخ بازشدن و نرخ كلیك ایمیل های فروش-محور شما نشان خواهد داد.

     

    1. ارسال سلسله وار ایمیل های سریالی

    یك روش دیگر برای تعامل با فهرست مشتركان بازاریابی ایمیلی، ارسال سلسه وار ایمیل های سریالی یا قطره ای (یك مجموعه از ایمیل هایی كه به صورت خودكار و بر طبق یك زمان بندی مشخص، پشت سر هم ارسال می شوند) است.

    به عنوان مثال، می توانید در یك صفحه از سایت خود (صفحه فرود) شركت در یك دوره رایگان ایمیلی درباره موضوعی كه به حوزه فعالیت تان ارتباط دارد را به مخاطبان خود پیشنهاد كنید. هر فردی كه در فهرست شما ثبت نام كند، به طور خودكار این سلسله ایمیل ها را به طور مرتب در طی چند ایمیل و در طول چند روز، چند هفته یا ماه دریافت خواهد كرد.

    مزیت این مجموعه سلسله وار نسبت به خبرنامه این است كه مجبور نمی شوید كه هربار محتوای جدیدی را تهیه كنید؛ محتوای مورد نظر را یكبار تولید می كنید، آن را قطعه بندی می كنید و با انجام تنظیمات لازم، آن محتوا بر طبق برنامه زمان بندی مورد نظر شما به شكل خودكار برای مشتركان جدیدتان ارسال خواهد شد.

    بهتر است كه دو صفحه فرود طراحی كنید؛ یكی برای یك خبرنامه ایمیلی و دیگری برای یك دوره رایگان. سپس مخاطبان خود را به هر دو هدایت كنید و ببینید كه كدام یك نرخ تبدیل بیشتری دارد. مخاطبان شما متفاوت هستند، بنابراین همیشه بهتر است كه امتحان كنید تا ببینید كه چه چیزی برای شخص شما و كسب و كارتان موثرتر واقع می شود.

    از این طریق هم مشابه با ارسال خبرنامه، ارزش آفرینی می كنید و به علاوه، مرتباً و به درخواست مستقیم خود مشترك در معرض دید او قرار می گیرید.

     

    1. اطلاع رسانی درباره پیشنهادهای ویژه

    یكی از روشهای نسبتاً سنتی در ایمیل ماركتینگ، اطلاع رسانی به مشتركان درباره پیشنهادهای ویژه ای است كه به خاطر تعطیلات یا ایام خاصی از سال ارائه می كنید. مثلاً می توانید فروش آخر سال، فروش تابستانه و فروش ویژه ای كه به خاطر تخلیه انبار انجام می دهید را از طریق ایمیل به اطلاع مشتركین ایمیل ماركتینگ خود برسانید. به علاوه، می توانید روزهای خاصی مانند روز مادر را به آنها یادآوری كنید، یا حتی یك ایمیل تبریك سالروز تولد برای آنها ارسال كنید كه حاوی یك كد تخفیف است.

     

    1. ارائه تخفیف های مخصوص مشتركان فهرست ایمیل ماركتینگ

    چه یك خبرنامه معمولی برای مشتركان خود ارسال می كنید، یا مجموعه ای از ایمیل های سریالی، یا ایمیل اطلاع رسانی برای پیشنهادهای ویژه، در هر صورت و در همه آنها می توانید یك كد تخفیف قرار بدهید تا انگیزه خرید مشتركان شما تقویت شود.

    امكان ایجاد كدهای تخفیف منحصر به فرد برای تك تك مشتركان وجود دارد، اما بهتر است كه از یك كد تخفیف برای همه مشتركان استفاده كنید و برای استفاده از آن محدودیت زمانی تعیین كنید. ضمناً روی این محدودیت زمانی در ایمیل خود تاكید كنید.

    این پیشنهاد محدود دو مزیت دارد: اول اینكه مانع استفاده چندباره از كد تخفیف در آینده می شود و دوم، یك حس اضطرار ایجاد می كند كه مشتركان فهرست بازاریابی ایمیلی شما را ترغیب می كند تا به جای صبر كردن، همین الآن دست به كار شوند و چیزی را خریداری كنند.

     

    1. اطلاع رسانی درباره مسابقات و هدایایی كه از طریق رسانه های اجتماعی ارائه می كنید

    شما می توانید از فهرست ایمیل ماركتینگ خود برای تقویت حضورتان در رسانه های اجتماعی استفاده كنید. مثلاً فرض كنید كه به منظور جذب ترافیك به صفحه فرود سایت و افزایش مشتركان فهرست ایمیل ماركتینگ تان روی تبلیغات سرمایه گذاری كرده اید، اما تعداد دنبال كنندگان شما در رسانه های اجتماعی به میزان مطلوب نیست. برای افزایش دنبال كنندگان تان در رسانه های اجتماعی می توانید مسابقه، قرعه كشی یا پیشنهادات خاصی كه در رسانه های اجتماعی قرار می دهید را از طریق ایمیل به اطلاع مشتركان فهرست بازاریابی ایمیلی خود برسانید.

    این استراتژی یك كانال دیگر را نیز برای افزایش تعامل مشتركان فهرست ایمیل تان در اختیار آنها قرار می دهد و نه تنها باعث می شود كه آن مشتركین زودتر به قسمت های انتهایی قیف فروش برسند، بلكه این امكان را نیز به وجود می آورد كه آن پیشنهادات و مسابقات را به اطلاع دوستان و دنبال كنندگان خود هم برسانند و به عبارتی برای شما بازاریابی دهان به دهان (word of mouth) انجام بدهند. از این طریق برند خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهید و آنها را وارد قیف فروش خود می كنید.

    آیا شما هم در كسب و كار خود از ایمیل ماركتینگ استفاده می كنید؟ لطفاً ایده ها و نظرات خود درباره این مطلب از مجموعه مطالب آموزش ایمیل ماركتینگ را با ما در میان بگذارید.

    منیع : گویا آی تی

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi جمعه 17 شهریور 1396 11:08 ب.ظ نظرات ()

    با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یك صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریكا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است كه این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در كشوری كه خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می كند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا كنم.

    بازاریابی محتوا

    بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می كنند كه تولید محتوایی مرتبط با موضوعی كه آن را بازاریابی می كنند یكی از بهترین تاكتیك های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شركت هایی كه دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییكنند و 93% از تجارت های موفق در شبكه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

    اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده كنید. كاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می كنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می كنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی كه در آن می گذارید توجه كنید.

    بازاریابی اینترنتی

    تولید محتوای تصویری:

    ” یك تصویر بیش از هزار لغت حرف می زند” این ضرب المثل انگلیسی واقعا در بازاریابی اینترنتی درست است. استفاده كردن هرچه بهتر و بیشتر از عناصر غیر متنی مانند عكس، فیلم و صوت می تواند مطالب شما را كاربر پسند كند. تحقیقات نشان می دهد كه كاربران بیشتر مایل هستند فیلمی تبلیغاتی راجع به كالایی ببینند تا یك صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتوای شما طوری تنظیم شده باشد كه عكس و فیلم بیشتری داشته باشدف شما در بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهید بود.

    حتما بخوانید  روش های كسب درآمد از وردپرس

    بازاریابی از طریق شبكه های اجتماعی:

    درصد بسیاری بالایی از تصمیماتی كه مردم راجع به خرید كالایی و یا استفاده از خدمتی می گیرند از روی حرفی است كه دوستان و آشنایان شان زده اند. پس برای تاثیر گزاری بر روی مشتریانتان باید اول بر روی خانواده و دوستان آنان تاثیر بگزارید! و این مهم تنها با فعالیت بسیار زیاد شما در شبكه های اجتماعی امكان پذیر است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اینستاگرام رتبه اول در جذب مشتری و بعد از آن فیس بوك و تلگرام رتبه های بعدی را دارند. اگر می خواهید در تجارت خود فعال باشید و از بازاریابی اینترنتی بهرمند شوید، حداقل در یكی شبكه های اجتماعی فعال باشید.

    بازاریابی اینترنتی و دستگاه های جدید:

    بسیاری از كاربران اینترنتی از موبایل،تبلت و یا لپ تاپ های خود استفاده می كنند. شما باید وب سایت خود را طوری طراحی كنید كه در هر وسیله ای زیبا و كارآمد باشد. این كار شما را قادر می سازد تا بازاریابی خود را گسترش دهید در غیر این صورت گروه بزرگی از مشتریان آینده خود را از دست خواهید داد.

    كلام آخر:

    بازاریابی اینترنتی با سرعت زیادی در حال رشد است. اگر می خواهید جان دوباره ای به تجارت خود ببخشید، حتما باید فعالیت های اینترنتی خود را گسترش دهید تا بتوانید مشتریان زیادتری را به خود جذب كنید. برای اینكه بتوانید با رقبای خود در دنیای مجازی رقابت كنید باید یك تیم حرفه ای از بازاریابان و طراحان سایت را استخدام كرده تا قدم به قدم همراه شما باشند و تجارت شما را به بهترین صورت به مشتریان شما معرفی كنند.

    منبع : آویناوب

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi سه شنبه 7 شهریور 1396 10:05 ق.ظ نظرات ()

     نكات قابل توجه در طراحی دكوراسیون اداری اینست كه اگر شما صاحب یك شركت هستید یا در یك محیط اداری فعالیت می كنید احتمالا تا كنون برای شما به اثبات رسیده است كه فضای كار و دكوراسیون داخلی یك دفتر اداری تاثیر مستقیمی با افزایش كارایی كاركنان و رضایت شغلی آنان دارد. پژوهش های علمی ثابت كرده اند كه این تنها یك احساس نیست بلكه از نظر علمی بسیار مهم است كه چیدمان دكوراسیون اداری یا دكوراسیون مغازه، نورپردازی محیط و كاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دكوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد.

    همچنین تاثیر ذهنی و بصری كه از یك دكوراسیون اداری یا دكوراسیون مغازه خاص و حرفه ای بر مراجعان و كارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین اگر قصد دارید در محل كارتان تغییراتی ایجاد كنید بهتر است به صورت اساسی و حرفه ای صورت گیرد تا هم وقت و هزینه شما مدیریت شود و هم نتیجه ی كار بسیار رضایت بخش و مطلوب باشد.

    دكوراسیون های بهینه برای محیط های اداری و كاری كوچك

    نكات قابل توجه در طراحی دكوراسیون اداری عبارت است از مدیریت فضا در دكوراسیون داخلی اداری از آن رو حائز اهمیت است كه بهره وری به میزان ارتباط كاركنان با یك دیگر در محل كار و تعامل آنها بستگی دارد، به همین دلیل در محیط های كار كوچك برای آن كه بازدهی مطلوب و مناسب باشد لزوم طراحی داخلی اصولی غیر قابل اجتناب است.

    دكوراسیون های اداری باز

    آزادی عمل برای كسانی كه در محیط های اداری كوچك كار می كند و همچنین دقت در این مسئله كه هر یك از كسانی كه در دفتر كار مشغول به انجام وظایف خود هستند در محیطی آرام و راحت  به فعالیت خود می پردازند. اگر محیط كار شما كوچك باشد و فضای محدودی برای قدم زدن وجود داشته باشد ممكن است منجر به آشفتگی محیط كار شود و مانع از انجام درست فعالیت ها شود. در طراحی محیط های كوچك كاری باید فضای كافی برای نشستن و راه رفتن به راحتی فراهم باشد، عموما طرح دفتر باز برای این چنین محیط های كاری كوچك پیشنهاد می شود.

    حتما بخوانید:  تركیب مبلمان برای نشیمن‌های كوچك در دكوراسیون داخلی

    نمونه ای از دكوراسیون باز با تركیب بندی های روشن

     طراحی دكوراسیون این اداره كوچك یا دكوراسیون مغازه با جدا سازی فضای كاركنان و ایجاد یك فضای خصوصی برای هر یك از افرادی كه در این مجموعه مشغول كار هستند بسیار حرفه ای می باشد. تركیب رنگ كرم تیره در كف پوش با رنگ روشنی از چوب كه در  كار استفاده شده است و تلفیق این رنگ ها با رنگ سفید كه نشانه خلوص و سادگی است. ریز كاری های است كه طراح به آن توجه داشته است. ایجاد كیفیت در فضایی اندك در این طراحی به خوبی نمایان است. استفاده از نور آباژور نیز فضایی دنج را فراهم كرده است.

    تفكیك فضای كاری و اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

    در این نمونه از  طراحی دكوراسیون اداری از پارتیشن ثابت برای تفكیك فضای كاری اداری از سایر قسمت های موجود در یك محیط اداری استفاده شده است علت استاده از رنگ روشن در این طراحی ایجاد حس آزادی بیشتر فردی و عدم درك حس خستگی است. آن چه كه باید دیگر بار متذكر شد حفظ حریم شخصی هر یك از كاركنان در این چنین شركت هایی است. جلوگیری از انتشار حس قرار گیری در یك محیط كوچك و بسته آدمی را دل مرده و كسل می كند و از ایجاد حس خلاقیت او می كاهد. بنابراین باید تا حد امكان محیط را برای كاركنان دلنشین نمود تا انرژی لازم در اختیار فرد برای انجام فعالیت شغلی را داشته باشد. استفاده از تابلو درروبرو كاركنان نیز برای این منظور است.

    دكوراسیون اداری پارتیشن شده با كمد و قفسه های چوبی

    در این طرح از فضا به نحوی شایسته  استفاده شده است ایجاد فضایی باز با كمك رنگ سفیدكه نماد خلوص است سبب ایجاد حس مشاركت و همكاری در تعامل با یك دیگر را ایجاد می كند. بدون ایجاد اخلال در كار یك دیگر به انجام كار های خود می پردازند. وجود یك میز نیز در كنار هر یك از قسمت ها به منظور استفاده جانبی از دیگر مزیت های این طراحی به شمار می آید. پنجره های كه به سمت محیط زیبای بیرون دید دارد نیز از ویژگی های این اتاق كار برای كاركنان است كه این طراحی جذاب به نظر می رسد.

    حتما بخوانید:  دكوراسیون داخلی گلخانه

    استفاده بهینه از فضا در دكوراسیون اداری

    در این طراحی از فضای كه در اختیار كاركنان قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده شده است. تعداد كاركنان در دفتر به صورت بهینه در این فضا گنجانده شده اند. برای هر یك از كاركنان توانایی استفاده از یك فضای شخصی به منظور راحتی فرد در نظر گرفته شده است. استفاده از چوب سبب القای حس زندگی و سر زندگی به كاركنان می شود و استفاده از نور طبیعی كه حس شادابی به محیط می بخشد. استفاده از رنگ روشن كف پوش نیز برای ایجاد هارمونی با رنگ تیره نیز استفاده است.

    استفاده از رنگ های شاد و تاثیر گذار در چیدمان فضای دكوراسیون اداری

    استفاده درست از فضا در این محیط كوچك و دلباز وجایگزینی مناسب افراد در جایگاه خود وبه سمت نور طبیعی در ایجاد حس سرزندگی و نشاط و تحریك حس خلاقیت در كاركنان تاثیر بسزایی دارد استفاده از رنگ سبز كه نشانه تازگی است و به محیط روح می بخشد. رنگ سبز نیز به طور هوشمندانه ای بر افزایش میزان تمركز و ثبات محیط انتخاب شده است. در هر قسمت به این نكته توجه شده است كه فضای كافی و لازم برای هر فرد وجود داشته باشد و افراد به راحتی بتوانند با همكاران خود به تعامل و مشاركت بپردازند.

    تركیب بندی مدرن با رنگ نقره ای برای چیدمان دكوراسیون اداری كوچك

    این طراحی دكوراسیون اداری برای یك دفتر كوچك بسیار مناسب است هر قسمت در عین حال كه فضای اندكی دارد اما به عنوان یك اتاق مستقل محسوب می شود. رنگ نقره ای یا خاكستری روشن یك جایگزین برای رنگ سفید كه در ایجاد حس اصالت و رسمیت میحط اداری كمك می كند رنگ نقره ای از رنگ های پیچیده ای اما در عین حال قابل درك نیز است نقره ای نماد ثروت در تعاریف رنگی و نشانه ظرافت می باشد. در هر قسمت تمامی آن چه كه برای یك فرد لازم است برای انجام فعالیت همچون فضای مناسب و كافی و دنج فراهم است. و یك اتاق خصوصی برای انجام فعالیت ها شغلی است.

     

    منبع : درسا البرز

    آخرین ویرایش: سه شنبه 7 شهریور 1396 10:11 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi شنبه 4 شهریور 1396 09:57 ق.ظ نظرات ()

     سئو و بهینه سازی در كرج

    آوینا وب به عنوان یك مركز تخصصی در زمینه افزایش ترافیك وب سایت , سئو سایت در كرج , سئو , افزایش رتبه كلمات در وب سایت گوگل و سایر موتورهای جستجو می تواند به شما كمك كند , اگر نیاز به راهكارهای سئو و بهینه سازی سایت دارید با ما تماس بگیرید . آوینا وب با سال ها فعالیت مستمر در زمینه طراحی سایت در كرج و بهینه سازی وب سایت های اینترنتی برای موتور های جستجو (سئو) با گروهی قدرتمند متشكل از كارشناسان وب درخدمت هم میهنان عزیز است . آوینا وب با تجربه ای چندین ساله در مدیریت وبسایت های مشتریانمان و اشكال مختلف خدمات سئو و خدمات وب ، با اعتماد به نفس میگوییم كه ما می توانیم یك تفاوت واقعی در وبسایت شما ایجاد كنیم.امروز با ما تماس بگیرید و بگذارید تا قابلیت های بالقوه ی وبسایتتان شكوفا شود.

     

    دیجیتال ماركتینگ

    دیجیتال ماركتینگ (Digital Marketing) به استفاده از رسانه‏های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود كه این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال ماركتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی كه به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال ماركتینگ گفته می شود. در واقع در دیجیتال ماركتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شركت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند  وب سایت، موبایل، شبكه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری میكنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از كاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.

     
     
    بازاریابی محتوایی

    محتوا تمام آن چیزی است كه كاربران با آن در تعامل هستند؛ از این رو بیشتر تكنیك‌های بازاریابی دیجیتال، وابسته به محتوا و نیازمند بازاریابی محتوا هستند.

    بازاریابی محتوایی یعنی تولید و انتشار محتوای با ارزش برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری. نوع محتوا (مقاله، عكس، ویدئو، اینفوگرافی و …) كاملاً به محصول یا خدمات شما بستگی دارد. به زبان دیگر، شما با تولید محتوا با كاربران ارتباط برقرار می‌كنید، آن‌ها در كنار آگاهی و علاقمندی، به شما اعتماد می‌كنند و با شما وارد معامله می‌شوند.

    آویناوب با پیاده‌سازی و معرفی سرویس‌های زیر به شما پیشبرد بازاریابی محتوایی‌تان كمك می‌كند.

     

    طراحی سایت
     
     

    برای تجارت خود نیاز به وب سایت دارید؟

    طراحی سایت شركتی، تخصص اصلی آویناوب در طراحی سایت است. وب سایت های شركتی باید علاوه بر داشتن ظاهر گرافیكی و خلاقانه، دارای نظم و ترتیب خاصی باشند. در دنیای اقتصاد امروز، تبلیغات موثر در بقای یك شركت حرف اول را میزند. در این حالت داشتن یك وب سایت بسیار قوی و حرفه ای برای اطلاع رسانی امری بسیار جدی است. شركت شما برای ادامه تجارت خود قطعاً نیاز به حضور قوی و جدی در دنیای مجازی خواهد داشت. این امر با طراحی سایت شما می تواند شروع شود. در گذشته به این شكل بوده كه طراحی سایت ساده در دنیای مجازی می تواند حركت مفیدی در روند شركت داشته باشد، ولی در حال حاضر مدیران آگاه می دانند كه داشتن یك وب سایت ساده كمك چندانی به آنها نخواهد كرد. در حال حاضر داشتن یك وب سایت حرفه ای بهمراه تبلیغات موثر می تواند پاسخگوی بسیار از خدمات شما در شركت باشد. اگر ساده بنگریم، كوچكترین فایده ای كه وب سایت می تواند داشته باشد، معرفی خدمات و محصولات آن است. طراحی سایت شركتی خود را توسط آویناوب بصورت حرفه ای و شكیل سفارش دهید و پس از آن اهداف خود را بهاشتراك گذاشته تا آویناوب شما را در تجارتتان به موفقیت های بزرگی برساند. تجارتتان را گسترش دهید تا همه شما را بشناسند.

     

    به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

     

    آویناوب تضمین درست دیده شدن شما در جایی كه باید در آن قرار بگیرید را پس از طراحی سایت به شما می دهد. ما با استفاده از تكنیك ها و استراتژی های زیبایی شناختی و كاربرپسند، به وب سایت شما فراتر از دید معمولی، به عنوان اعتبار برند شما در دنیای دیجیتال نگریسته و قدرت جذب مخاطبانتان را در طراحی سایت تان بالا می بریم. تیم آوینا، در تمام مراحل بعد از سفارش در كنار شما خواهد بود و از آن جهت كه تمام مراحل كدنویسی و قالبها توسط ما در طراحی سایت انجام شده است، تمام مراحل به صورت سفارشی شده تا جلب نظر نهایی مشتریانمان انجام خواهد شد. ما اعتقاد داریم محتوای خوب، شما را از رقبایتان متمایز می سازد. ما ناگریز از پذیرش این واقعیت هستیم كه مشتریان دیجیتالی شده اند و به هنگام انتخاب برای خرید معمولاً زمان زیادی را در اینترنت به مطالعه می پردازند لذا همواره شركت هایی موفق ترند كه در اینترنت متمایز تر از رقبایشان هستند.

     
     

    با آویناوب نسبت به رقبایتان یك قدم جلوتر باشید

    داشتن مزیت رقابتی تنها عاملی است كه شما را نسبت به رقبایتان ترجیح می دهند. شما از طریق طراحی وب سایت منحصر به فرد خود می توانید كسب و كارتان را نسبت به رقبایتان متمایز كنید.
    آوینا وب تضمین می كند كه طراحی وب سایت شما با توجه به استاندارهای جهانی و به صورت كاملا منحصر به فرد شما را متمایز از رقابایتان جلوه دهد.
    در آویناوب طراحی سایت شما مطابق با نیازهای مخاطبانتان و به صورت كاملا كاربر پسند طراحی می شود.
    امروزه در عصر دیجیتال داشتن یك وب سایت خوب نیاز اصلی هر كسب و كاری است. در واقع هر كسب و كاری بدون داشتن یك وب سایت حرفه ای نمی تواند حرفی برای گفتن در بین رقبایش داشته باشد. ما در تیم آوینا وب به شما قول می دهیم وب سایتی بسازیم كه كسب و كارتان را متحول كند.

     

    سئو در كرج

    اگر شما ساكن استان البرز و شهر كرج هستید و دارای كسب وكاری كه نیازمند ارتقا آن می باشید باید به این نكته توجه داشته باشید كه خیلی از كاربران و یا مشتریان شما برای یافتن خدمات شما از طریق جستجو در گوگل اقدام می نمایند . و آنها می خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بیابند در جستجوی خود آن را ذكر می نمایند فرض كنید شما دنبال شركت طراحی سایت در كرج و یا سئو در كرج هستید مسلما چون می خواهید با شركت های كرج همكاری نمایید دباید در جستجوی خود عبارت در كرج را ذكر نمایید تا گوگل با توجه به الگوریتم های خود شركت هایی را كه فعالیت آنها در زمینه سئو می باشد و در كرج فعالیت می نمایند را برای شما نمایش می دهد . ولی اگر شما به جای عبارت سئو در كرج ، عبارت سئو خالی را سرچ نمایید گوگل تمام شركت هایی كه در زمینه سئو سایت فعالیت می نمایند را نمایش می دهد حال فرقی نمی كند كه در كجای ایران فعالیت می نمایند . بنابراین ممكن است شما از نتیجه جستجو خرسند نباشید . بنابراین برای اینكه شما بتوانید مشتریان خود را به سمت سایت جذب نمایید و آنها را به فروش تبدیل نمایید باید به این نكته توجه بفرمایید كه در چه كلمات كلیدی باید جایگاه كسب نمایید .

     

    منبع : آویناوب

     
    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi پنجشنبه 2 شهریور 1396 11:27 ق.ظ نظرات ()

    سئو در كرج

    اگر شما ساكن استان البرز و شهر كرج هستید و دارای كسب وكاری كه نیازمند ارتقا آن می باشید باید به این نكته توجه داشته باشید كه خیلی از كاربران و یا مشتریان شما برای یافتن خدمات شما از طریق جستجو در گوگل اقدام می نمایند . و آنها می خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بیابند در جستجوی خود آن را ذكر می نمایند فرض كنید شما دنبال شركت طراحی سایت در كرج و یا سئو در كرج هستید مسلما چون می خواهید با شركت های كرج همكاری نمایید دباید در جستجوی خود عبارت در كرج را ذكر نمایید تا گوگل با توجه به الگوریتم های خود شركت هایی را كه فعالیت آنها در زمینه سئو می باشد و در كرج فعالیت می نمایند را برای شما نمایش می دهد . ولی اگر شما به جای عبارت سئو در كرج ، عبارت سئو خالی را سرچ نمایید گوگل تمام شركت هایی كه در زمینه سئو سایت فعالیت می نمایند را نمایش می دهد حال فرقی نمی كند كه در كجای ایران فعالیت می نمایند . بنابراین ممكن است شما از نتیجه جستجو خرسند نباشید . بنابراین برای اینكه شما بتوانید مشتریان خود را به سمت سایت جذب نمایید و آنها را به فروش تبدیل نمایید باید به این نكته توجه بفرمایید كه در چه كلمات كلیدی باید جایگاه كسب نمایید .

    چرا سئو سایت در كرج؟

    پیشنهاد بنده به شما این است كه اگر در زمینه كاری خاصی فعالیت می نمایید كه می خواهید در تمام ایران جایگاه كسب نمایید در ابتدا از كلمات راحتتر آغاز كنید یعنی چه؟فرض كنید بنده می خواهم در كلمه خدمات سئو جایگاه اول را كسب نمایم . چون كلمه خدمات سئو كلمه پر رقابت تری است و برای یك سایت نو پا می تواند سخت باشد كه این جایگاه را در زمان كم كسب نماید بهتر است در فاز اول در كلمات هم خانواده و كم رقابت تر جایگاه كسب نماید مانند خدمات سئو در كرج ، پس از كسب رتبه اول در این كلمه دیگر راحتتر می تواند در كلمه خدمات سئو جایگاه كسب نماید .توصیه من به شما این است كه در حوضه ای كه فعالیت می نمایید حتما در كرج رتبه اول را كسب نمایید تا بتوانید بازار كاری خود را در استان خود بدست آورید و بر اعتبار و محبوبیت خود نیز بیافزایید .

    شركت های ارائه دهنده خدمات سئو در كرج

    شركت های زیادی هستند كه در زمینه سئو در كرج فعالیت می نمایند اما باید به این نكته توجه داشته باشید كه سئو سایت فرآیندی حساس و تخصصی می باشد برخلاف چیزی كه بعضی از شر كتها و سئو كاران به آن معتقد هستند . و سئو را كاری راحت و حتی گاهی بی ارزش تلقی می كنند و همچنان آن را یك لیستی از فعالیت های تكراری در نظر می گیرند ، در حالی كه سئو سایت امروزی چیزی فرا تر از این فعالیت های تكراری می باشد در واقع سئو سایت امروزه برگرفته از آنالیز و بررسی دقیق می باشد .

    مشاور سئو در كرج

    یكی دیگر از خدماتی كه یك سئو كار در كرج می تواند به شما ارائه دهد مشاوره در زمینه سئو می باشد . اگی می خواهید سئو سایت خود را به یك سئو كار واگذار كنید ۲ راه پیش روی شما می باشد

    واگذار كردن پروژه سئو سایت به سئو كار . كه در این روش دیگر شما در گیر فعالیت های سئو سایت خود نخواهید بود و شركت های سئو كار در كرج تمام فعالیت های لازم برای سئو سایت شما را انجام خواهند داد و شما را به جایگاه خواهند رساند در این زمینه اصولا شما هزینه را پس از رسیدن به جایگاه پرداخت می نمایید اما نكته قابل توجه در این زمینه این است كه اصولا شركت های سئو در كرج تضمین ماندگاری به شما نخواهند داد و یا تضمین را در قبال پرداخت هزینه به شما خواهند داد . مشكلی كه در این زمینه وجود دارد وابستگی شما به شركت های سئو كار می باشد و اینكه سئو یك فرایند مداوم می باشد و اگر رها شود ممكن است جایگاه خود را از دست بدهید .اما در مشاور سئو شرایط متفاوت می باشد شما می توانید در سازمان و شركت خود فرآیند سئو را دنبال نمایید واز تجربیات یك سئو كار در محیط كار خود بهره مند شوید . كه اگر می خواهید در این زمینه بیشتر آشنا شوید مشاور سئو را حتما مطالعه نمایید

    منبع : آویناوب

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه