تبلیغات
بازاریابی اینترنتی - مطالب بهمن 1396
منوی اصلی
بازاریابی اینترنتی
  • smsbaz smsbazi شنبه 28 بهمن 1396 04:24 ب.ظ نظرات ()

    درگاه پرداخت واسط اینترنتی سایت هایی هستند که با گرفتن مجوز از شرکت های PSP درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارهای آنلاین ارائه می دهند. درگاه های پرداخت واسط اینترنتی کمک بسیاری به کسانی که قصد راه اندازی هر نوع کسب و کاری را در فضای اینترنت دارند کرده اند. با استفاده از سایت هایی که درگاه پرداخت اینترنتی واسط ارائه می کنند دیگر نیازی نیست برای راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین کسب و کارتان به بانک مراجعه کنید.

    دیگر نیازی نیست مجوز خاصی داشته باشید! به راحتی در کمتر از چند ساعت می توانید برایکسب و کار اینترنتی خود درگاه پرداخت اینترنتی راه اندازی کنید.

    حتی اگر سایت هم نداشته باشید و به عنوان مثال محصولی را در تلگرام می خواهید به فروش برسانید می توانید از درگاه های پرداخت واسط استفاده کنید. به راحتی و فقط با چند کلیک ساده این کار برای شما امکان پذیر است.

    در این مقاله قصد داریم بهترین و مطمئن ترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی در سال 97 را با هم بررسی کنیم. البته همانطور که عرض کردم تمام سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین دارای مجوزر هستند و در این مقاله بیشتر در مورد مزایا و معایب آن ها صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم مردد هستید کدامیک از درگاه پرداخت های واسط اینترنتی به درد شما می خورند با من در این مقاله همراه باشید.

     

    چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی بگیریم؟

    گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک برای کسانی آسان است که به کاغذ بازی عادت دارند. در واقع گرفتن درگاه پرداخت مستقیما از بانک مشکلات خودش را دارد. مثلا حتما باید سایتی داشته باشید دارای محتوای با کیفیت و دارای نماد اعتماد که معلوم شود سایت شما معتبر است!

    داشتن نماد الکترونیکی (اینماد) درست است که سخت نیست اما پروسه ای خیلی زمان بری دارد و مدتی طول می کشد تا بعد از بررسی های لازم به سایت مورد نظر اعطا شود.

    خب از طرفی خیلی ها سایت ندارند! تکلیف کسانی که سایت ندارند چیست؟ وقتی سایتی نباشد ای نمادی هم در کار نیست. پس کلا قضیه منتفی است. بله کسانی که سایتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند مستقیما از بانک درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند. همانطور که می دانید بسیاری از اشخاص کسب و کارهای میلیونی در شبکه های اجتماعی دارند بدون آنکه سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشند. خب پس این اشخاص برای سهولت مشتریان خود در پرداخت وجه چه باید کنند؟

    سایت های درگاه پرداخت واسط دقیقا به کسانی سرویس ارائه می دهند که نه حوصله و وقت رفتن به بانک را دارند نه اینکه صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند!

    با استفاده از درگاه های پرداخت واسط اینترنتی به راحتی در کمتر از چند ساعت می توانید درگاه پرداخت آنلاین شخصی خود را راه اندازی کنید. اگر هم سایت نداشته باشید به راحتی می توانید صفحه شخصی برای پرداخت های خود داشته باشید.

    از همه مهمتر زمانی که از سایت های واسط، درگاه پرداخت اینترنتی می گیرید در واقع فقط درگاه پرداخت نمی گیرید بلکه امکانات زیادی را دریافت می کنید که نسبت به درگاه پرداختی که مستقیما از بانک گرفته می شود خیلی فراتر است. در ادامه امکاناتی که سایت های واسط به شما می دهند را با هم بررسی خواهیم کرد.

     

    سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی چه ویژگی هایی دارند؟

    قبل از اینکه به سراغ نقد و بررسی سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی برویم اجازه دهید ببینیم سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه مزیت ها و ویژگی های یک درگاه پرداخت واسط اینترنتی که باید حتما آن ها را داشته باشد را عنوان خواهم کرد.

     

    1.فعال سازی در کمتر از چند ساعت

    یکی از ویژگی هایی که سایت های درگاه پرداخت واسط باید داشته باشند فعال سازی سریع است. بسیاری از سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی در کمتر از چند ساعت حساب کاربری شخص مورد نظر را با احراز کردن هویت آن بررسی و فعال سازی می کنند.

    یعنی شما می توانید به جای اینکه به بانک مراجعه کنید و چندین روز وقت خود را برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی هدر دهید در کمتر از چند ساعت درگاه پرداخت آنلاین سایت تان را توسط سایت های مذکور راه اندازی کنید.

     

    2.عدم نیاز به مجوز کسب و کار

    یکی از ویژگی های خوب درگاه های پرداخت واسط این است که برای ارائه خدمات خود به هیچ وجه از کسب و کارها و اشخاص مجوز فعالیت طلب نمی کنند. این در صورتی است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از بانک ها حتما باید سایت شما دارای ای نماد باشد.

     

    3.تسویه حساب روزانه

    یکی از دیگر ویژگی هایی که درگاه های واسط پرداخت باید داشته باشند تسویه حساب روزانه در چندین نوبت است. بسیاری از ارائه دهندگان همینطور هستند. سریع بودن تسویه حساب هم ملاک است. معمولا به دو شکل تسویه ها انجام می شوند.

     

    1.تسویه حساب به روش پایا

    در این روش کارمزدی برای تسویه دریافت نمی شود ولی ممکن است چند ساعت زمان ببرد. در روزهای تعطیل هم تسویه به روش پایا انجام نمی شود و به ساعات اداری در روز بعد موکول می شود.

    2.تسویه حساب به روش کارت به کارت

    در این روش برای تسویه حساب 500 تومان از مبلغ تسویه کسر می شود ولی چون به روش کارت به کارت است تسویه به صورت آنی انجام می شود. در هر زمان (حتی در روزهای تعطیل) که قصد تسویه به روش کارت به کارت را داشته باشید به سرعت درخواست شما انجام می شود.

     

    4.ارائه صفحه شخصی پرداخت

    صفحه شخصی پرداخت که دقیقا به نام شما باشد هم جزء خدمات جالب سایت های درگاه پرداخت واسط است. معمولا اکثر درگاه های پرداخت واسط اینترنتی صفحه شخصی به نام شما و به صورت آماده به شما ارائه می دهند که خودتان هم می توانید آن را ویرایش کنید. مثلا رنگ بندی صفحه خود را عوض کنید یا فیلدهای ضروری پرداخت را کم یا زیاد کنید.

    صفحه شخصی پرداخت

    از صفحه پرداخت شخصی معمولا برای حمایت از سایت یا واریز وجه به صورت مستقیم به حساب فرد استفاده می شود.

     

    5.دکمه پرداخت

    دکمه پرداخت جز یکی از خاص ترین خدماتی است که سایت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می دهند. توسط دکمه پرداخت می توانید فرم های آماده ای با مبلغ ثابت و با فیلد های نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تماس و … بسازید و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

    استفاده از این خدمت مناسب افرادی است که یک محصول خاص برای فروش دارند. فرض کنید سایتی تک صفحه ای دارید و مثلا یک کتاب الکترونیکی را در آن می فروشید. توسط دکمه پرداختی که از قبل تنظیم کرده اید پرداخت ها صورت می گیرد.

    نکته جالب توجه این است که در دکمه پرداخت می توانید آدرس هایی را برای هدایت کاربر بعد از پرداخت موفق و بعد از پرداخت ناموفق تعیین کنید که به آن ها وارد شود. مثلا زمانی که پرداخت موفق را انجام داده لینک دانلود محصول برای او ظاهر شود و زمانی که پرداخت او ناموفق بود به صفحه “پرداخت ناموفق بود و دوباره سعی کنید” برود.

     

    6.ارائه لینک پرداخت

    یکی از ویژگی های خوبی که سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی ارائه می دهند و کار را برای هر کسی آسان کرده اند ارائه لینک پرداخت است. با این ویژگی هر کسی که حتی سایتی هم نداشته باشد و مثلا از طریق شبکه های اجتماعی قصد کسب درآمد را داشته باشد می تواند کار را برای مشتریان خود آسان کند و با ارائه لینک پرداخت به صورت آنلاین مبلغ مورد نظر را از مشتری دریافت کند.

    فرق لینک پرداخت با صفحه پرداخت شخصی در این است که در لینک پرداخت امکان تعیین مبلغ ثابت نیز وجود دارد. به عنوان مثال فرض کنید شخصی در کانال تلگرام خود تعرفه های مختلفی برای تبلیغات در نظر گرفته است. می تواند برای هر تعرفه یک لینک مجزا با همان قیمت ثابت درست کند و هر لینک را به مشتری مورد نظر ارائه دهد.

    لینک پرداخت

    همچنین از لینک پرداخت در ربات های تلگرامی نیز استفاده می شود. حتما ربات های فروشگاهی را دیده اید که محصولاتی که از قبل برای آن ها تعریف شده اند را می فروشند. مثلا فردی یک محصول خاصی را به ربات سفارش می دهد و ربات هم لینک پرداخت همان محصول مورد نظر را به مشتری می دهد.

    البته در لینک پرداخت قرار دادن قیمت متغیر هم امکان پذیر است. همچنین لینک پرداخت موفق و ناموفق هم می توان در نظر گرفت.

     

    7.ارائه درگاه پرداخت واسط

    در درگاه پرداخت واسط بعد از ورود مشتری به صفحه پرداخت نام ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی را مشاهده می کند. در این صورت مشخص می شود درگاه پرداخت اینترنتی شما به نام کسب و کار شما نبوده است. البته خیلی مهم نیست! خیلی از دوستان فکر می کنند در این صورت افراد کمتری به آن ها اعتماد می کنند. اما اینطور نیست!

    در درگاه پرداخت واسط کارمزد کمتری برای پرداخت ها کسر می شود.

     

    8.ارائه درگاه پرداخت مستقیم

    در درگاه پرداخت مستقیم که به تازگی جزئی از خدمات ارائه دهندگان درگاه های پرداخت اینترنتی می باشد نام و برند کسب و کار شما در صفحه پرداخت قابل مشاهده است. در این صورت مشتریان شما فکر می کنند درگاه پرداخت اینترنتی شما مستقیم از بانک گرفته شده است. به خاطر اینکه اعتباری به کسب و کار شما افزوده می شود کارمزد تراکنش های درگاه های مستقیم بیشتر محاسبه می شود.

     

    9.نصب آسان درگاه پرداخت اینترنتی

    یکی از بهترین مزیت های سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی این است که هر کسی به راحتی می تواند برای کسب و کار اینترنتی خود درگاه پرداخت آنلاین بسازد. با پلاگین ها و افزونه هایی که سایت های درگاه پرداخت اینترنتی برای هر نوع سیستمی ارائه داده اند به راحتی هر کسی حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند روی سایت خود درگاه پرداخت آنلاین نصب کند.

    اگر فروشگاه اینترنتی شما ووکامرس، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و … باشد هیچ فرقی نمی کند. از قبل همه چیز برای شما آماده شده است. بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی می توانید سایت خود را به راحتی به درگاه پرداخت اینترنتی مورد نظر متصل کنید.

    این در صورتی است که اگر از بانک مستقیما بخواهید درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنید باید از طریق کد نویسی آن را به سایت خود اتصال دهید. در این صورت حتما شما نیاز به یک برنامه نویس دارید. این خودش کلی هزینه است!

     

    10.پشتیبانی

    به نظر من پشتیبانی در استفاده از هر نوع خدمات اینترنتی بسیار مهم است. در سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی هم پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است اینطور بگویم برای انتخاب سایتی که قصد دارید از آن برای راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی سایت تان اقدام کنید باید به پشتیبانی آن هم توجه کنید. اجازه دهید در نقد و بررسی سایت ها به این مسئله بیشتر بپردازیم.


    منبع : همیار وب

    آخرین ویرایش: شنبه 28 بهمن 1396 04:32 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi پنجشنبه 26 بهمن 1396 04:25 ب.ظ نظرات ()

    بازار كار همیشه برای افراد خلاق و نوآور فرصت‌هایی دارد كه با تلاش و پشتكار می‌توان از این فرصت‌ها كسب و كار موفقی راه‌اندازی كرد. در حال حاضر، شروع كسب و كار اینترنتی بهترین بستر برای كسب درآمد با هر میزان از سرمایه‌ است. شاید فكر كنید كه در این مطلب اغراق شده است اما این گونه نیست و تجربه هزاران كارآفرین اینترنتی و فریلنسر ثابت كرده است با دنبال كردن چند مرحله به راحتی می‌توان كسب درآمد از اینترنت را عملی كرد.

    مراحل و اصول كسب درآمد از اینترنت

    مراحلی كه در ادامه این مطلب برای كسب درآمد از اینترنت خواهید خواند، مراحلی كلی هستند كه هر فردی می‌تواند به آن عمل كند؛ پس برای انتخاب نام كسب و كارتان آماده شوید.

    ۱. یك نیاز پیدا كنید و آن را برطرف كنید

    یك نیاز پیدا كنید و آن را برطرف كنید

    بیشتر بخوانید:

    راه‌های كسب درآمد آنلاین را بهتر بشناسیم

    بسیاری افراد كه در حال شروع كسب و كار یا تولید محصولی هستند، یك اشتباه بزرگ را مرتكب می‌شوند؛ آن‌ها اول تمركزشان را روی محصول یا خدماتشان می‌گذارند و بعد به سراغ بازار هدف می‌روند. در واقع باید اول مشتری‌ را پیدا كنید، بعد برای مشتری محصول یا خدمت مورد نیازش را تامین كنید.

    پیدا كردن نیاز‌های مردم در اینترنت كار آسانی است. كافی است بدانید مردم در اینترنت به دنبال چه هستند و در چه زمینه‌ای مشكل دارند. اگر نمی‌دانید چطور نیازها را در اینترنت پیدا كنید، برای شما چند راهكار داریم:

    • در انجمن‌های اینترنتی بچرخید و ببینید مردم چه سوال‌هایی می‌پرسند؛ به دنبال حل چه مشكلاتی هستند و به چه محصولی نیاز دارند.
    • از ابزارهای آماری كه كلید واژه‌های بیشتر جستجو شده در موتورهای جستجو را نشان می‌دهند استفاده كنید. یادتان باشد آن‌هایی را انتخاب كنید كه سایت‌های كمتری در رقابت باشند.
    • هر نیازی كه فكر می‌كنید می‌توانید از آن كسب درآمد كنید را یادداشت كنید و كسب و كارهای موجود مرتبط را جستجو كنید. اگر كارهایی از قبل انجام شده است، ببینید رقبا چه كارهایی می‌كنند و شما می‌توانید چه بهبودی در محصول یا خدمت موجود بدهید.

    ۲. محصولتان را برای فروش توصیف كنید

    محصولتان را برای فروش توصیف كنید

    برای كسب درآمد از اینترنت باید بتوانید مشتری را قانع كنید محصول شما ارزش خرید دارد. در واقع جستجوی مشتری برای محصول تا خرید و رسیدن محصول به دستش، یك فرایند است كه هر مرحله باید برنامه‌ریزی شود. برای راحت شدن برنامه‌ریزی بهتر است مانند مشتری فكر كنید. با این دیدگاه بهتر می‌توانید روی ارتقای كسب و كارتان تمركز كنید. چند راهنمایی كوتاه برای توصیف بهتر محصول:

    • تیترهای جذب كننده بنویسید.
    • مشكل یا نیازی را كه محصولتان رفع می‌كند توصیف كنید.
    • خلاقیت خودتان را در حل نیاز نشان دهید.
    • درباره محصول و مزیت‌ها توضیح دهید.
    • پیشنهاد و تضمین دهید.
    • با روش‌هایی مثل تعیین زمان، خرید را برای مشتری ضروری كنید.

    ۳. سایت را طراحی و راه‌اندازی كنید

    سایت را طراحی و راه‌اندازی كنید

    بیشتر بخوانید:

    ۶ نكته مهم كه برای طراحی وب سایت تجاری باید بدانید

    حالا كه جامعه هدف را شناختید، محصول خودتان را برای عرضه آماده دارید و فرایند خرید را طراحی كرده‌اید، باید وب‌سایت كسب درآمد از اینترنت خودتان را بسازید. در طراحی سایت به چند نكته باید توجه كرد؛ اول این كه طراحی باید ساده باشد و مخاطب را گیج نكنید. حداكثر ۵ ثانیه وقت دارید تا نظر مشتری را جلب كنید؛ با اشتباه در طراحی مشتری می‌رود و شاید دیگر بازنگردد. در ادامه چند نكته بیشتر كه باید در راه‌اندازی سایت در نظر داشته باشید:

    • در كل سایت از یك یا حداكثر دو فونت استفاده كنید.
    • منوی اصلی سایت باید واضح و در همه صفحات قابل دسترسی باشد.
    • فقط در صورتی از تصاویر، ویدیو و صدا استفاده كنید كه باعث بهبود انتقال پیام شما شود.
    • راهكاری در نظر داشته باشید كه شماره موبایل یا آدرس ایمیل مشتریان را جمع‌آوری كنید.
    • طراحی باید به شكلی باشد كه مراحل خرید آسان و با چند كلیك تمام شود.
    • سایت شما مثل ویترین مغازه شما است، پس زیبایی و مشتری‌پسند بودن یادتان نرود.

    ۴. با موتورهای جستجو مشتری را به سایت خود بكشانید

    با موتورهای جستجو مشتری را به سایت خود بكشانید

    بهترین روش جذب مشتری جذب مشتری در اینترنت، قرار گرفتن سایت در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است. برای این كه در صفحه اول و رتبه‌های بالاتر قرار بگیرید باید چند كار انجام دهید، اول باید وبسایت شما دارای تعداد صفحات كافی باشد. متداول‌ترین روش افزایش تعداد صفحات، وبلاگ نویسی است. درباره محصول یا خدمات كسب و كارتان مطالبی بنویسید و منتشر كنید. اگر تعداد زیادی محصول دارید درباره هر كدام توضیح دهید. همه روش‌ها و تكنیك‌های بیشتر دیده شدن در گوگل همه در یك كلمه می‌گنجد: سئو (SEO).

    بیشتر بخوانید:

    ۶ راهكار ساده برای بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو

    سئو به معنای بهبود وبسایت برای موتورهای جستجو است و بحث گسترده‌ای است كه موفق شدن در آن هم به سرعت اتفاق نمی‌افتد. یك راه حل سریع برای رسیدن به صفحه اول گوگل، استفاده از سرویس تبلیغات گوگل با نام ادوردز (AdWords) است. با این خدمات می‌توانید خود را خیلی راحت و موثر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، در معرض دید گروه هدف خود قرار بدهید.

    با توجه به تحریم‌هایی كه گوگل به واسطه سیاست‌های آمریكا، علیه كاربران ایرانی وضع كرده است، اگر بدون داشتن تجربه و آشنایی كافی با قوانین تبلیغات در گوگل و دانستن راه‌های ثبت آگهی در AdWords اقدام به راه‌اندازی كمپین تبلیغاتی كنید، ممكن است گوگل پس از آگاهی از آدرس IP و اصالت ایرانی تجارت شما، نام دامنه‌ و همچنین حساب كاربریتان را برای همیشه در لیست سیاه قرار بدهد. بهترین روش برای استفاده از این ابزار قدرتمند، ثبت سفارش كمپین تبلیغاتی از طریق وبسایت پیمنت۲۴ است.

    ۵. با لینك گرفتن شهرت و اعتبار به دست آورید

    لینك دهی

    مردم از اینترنت برای پیدا كردن اطلاعات استفاده می‌كنند. پس باید محتوایی داشته باشید كه قابل انتشار در شبكه‌های اجتماعی یا وبسایت‌های دیگر باشد. لینك گرفتن از سایت‌های دیگر در ارتقا رتبه شما در گوگل بسیار تاثیرگذار است. در ادامه چند راهنمایی آسان و عملی برای لینك گرفتن از منابع مختلف:

    • محتوای با ارزش و تخصصی مرتبط با محصول خودتان به صورت مقاله، فیلم یا هر فرمت دیگر بسازید و آن را شبكه‌های اجتماعی یا هر بستر محتوایی دیگر منتشر كنید.
    • در مطالب وبسایت خودتان گزینه ارسال برای دوستان برای به اشتراك‌گذاری قرار دهید.
    • در بحث‌های انجمن‌های اینترنتی یا گروه‌های مرتبط با محصولتان شركت كنید و فعال باشید.

    ۶. بازاریابی ایمیلی را اجرا كنید

    بازاریابی ایمیلی را اجرا كنید

    بیشتر بخوانید:

    بازاریابی اینترنتی را با این هفت عادت متحول كنید

    یكی از مهم‌ترین دارایی‌ها برای كسب درآمد از اینترنت ، فهرست ایمیل یا شماره موبایل مشتریان بالقوه است. در طراحی سایت امكان عضویت و در كنار آن امكان دریافت خبرنامه برای مواردی مثل اطلاع از محصولات جدید را فراهم كنید. در ادامه چند مزیت بازاریابی ایمیلی:

    • رابطه خود را با مشتریان تقویت می‌كنید تا شما را فراموش نكنند.
    • بازخورد این روش بازاریابی، ۱۰۰ درصد قابل پیگیری است.
    • این روش به دلیل هدفمند بودن تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغات معمول دارد.

    ۷. فروش خود را افزایش دهید؛ تكنیك‌های بیش فروشی و تكرار فروش

    تكنیك های افزایش فروش

    برای موفقیت در كسب درآمد از اینترنت باید استراتژی فروش داشته باشید. یكی از استراتژی‌ها باید حفظ مشتریان باشد. حداقل ۳۶ درصد از افرادی كه یك بار از شما خرید كنند دوباره از شما خرید خواهند كرد. پس باید بتوانید اولین فروش را كه سخت‌ترین مرحله هم هست، عملی كنید.

    یكی از استراتژی‌ها برای فروش بیشتر، استفاده از تكنیك‌های بیش فروشی (upselling) و تكرار فروش (back-end sale) است. بیش فروشی یعنی برای خرید یك پیراهن ۱۰۰ هزار تومانی به فروشگاهی مراجعه می‌كنید و فروشنده شما را متقاعد می‌كند یك پیراهن ۳۰۰ هزار تومانی بخرید! در این روش مشتری به خرید محصول گرا‌ن‌تر یا محصولات دیگر ترغیب می‌شود. تكنیك تكرار فروش هم یعنی كاری كنید مشتری بعد از خرید محصول اول دوباره از شما خرید كند. در كسب و كار اینترنتی پیاده كردن این تكنیك‌ها به راحتی امكان‌پذیر است. چند نكته برای افزایش فروش اینترنتی:

    • برای محصولات خود كوپن تخفیف الكترونیك بسازید. برای مثال، كوپن خرید برای خرید اولی‌ها.
    • در كنار هر محصول یا در صفحه تشكر از خرید، محصولات مرتبط به مشتری نشان دهید.
    • به مشتری‌ها پاداش دهید. هرچه به مشتری احترام و قدردانی بیشتری نشان دهید، مشتری وفادارتر خواهد بود.

    اینترنت دنیایی همیشه در حال تغییر و تحول است. با این حال اصول و مراحل اصلی كسب درآمد از اینترنت تغییر زیادی نكرده است. اگر می‌خواهید كارآفرینی اینترنتی خودتان را شروع كنید، از این مراحل پیروی كنید و مطمئن باشید موفق خواهید شد. اگر به تازگی در حال كسب درآمد از اینترنت هستید با نگاهی به این مطلب مطمئن شوید گامی را نادیده نگرفته‌اید یا اقدام اشتباهی انجام نداده‌اید. كسب درآمد از اینترنت كار سختی نیست، فقط باید اصول آن را بیاموزید و كمی پشتكار به خرج دهید. اگر كسب و كار شما مبتنی بر یك مهارت آزادكاری (فریلنسر) یا مشتریانی خارج از كشور دارید، نگران نقد كردن درآمد ارزی نباشید، پیمنت۲۴ برای مشكلات نقد كردن درآمد ارزی شما هم راه حل دارد.

    شما چه نیازهایی را می‌بینید و چه ایده‌هایی برای كارآفرینی اینترنتی دارید؟

    منابع : marketingmagnet , wswbbsjavid.garshasbi,

     themarketingprojavidkasbokarsiterojit.page.tl,

     kasbokarmarketinglandbusiness2020kareonlineGoSEOedublogs.org   

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi یکشنبه 15 بهمن 1396 04:05 ب.ظ نظرات ()

    خرید هاست مناسب و امن یعنی تهیه یک محل تجاری واقعی در دنیای مجازی که چند اِلِمان مهم باید در آن رعایت شده باشد. اول از همه باز بودن محل کسب و کار شما به صورت ٢٤ ساعته و خدمات دهی سریع به مراجعه کنندگان. امنیت محل کسب شما بسیار مهم است زمانی که هاستی را می خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که امنیت، سرعت و پایداری هاست بسیار مهم هستند.

    در واقع ما بر این باوریم هنگامی که استارت آپ ها و شرکت های بزرگ تصمیم می گیرند برای خود یک هاست خریداری کنند تا با راه اندازی وب سایت کسب و کار خود را به صورت جدی رونق ببخشند و سیستم های گسترده بازاریابی اینترنتی را برای خود پیاده سازی کنند همواره هاست های صد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی هم پاسخگوی نیاز های آن ها نخواهد بود و این سرویس ها معمولا باعث محدود شدن برخی از کسب و کار های اینترنتی شده است و از فکر به پیشرفت باز مانده اند،

    در چنین شرایطی ما در میزبان فا با تهیه سرور ها و تجهیزات پیشرفته و بهینه سازی آن ها و تجهیز آن ها به تکنولوژی های پیشرفته، قادر شدیم برای اولین بار در کشور هاست هایی را ارائه کنیم که به صورت پیشفرض از ده گیگابایت به بالا فضا در اختیار داشته باشند و منابع مدیریت شده ای نیز در اختیار داشته باشند تا تمام کسب و کار های اینترنتی قادر باشند بدون هیچ نگرانی از اتمام منابع هاست برای توسعه کسب و کار خود برنامه ریزی کنند،

    همچنین جهت جلوگیری از پرداخت هزینه های زیاد توسط استارت آپ ها و کسب و کار های نوپا برای اولین بار در کشور، سرویس های هاست ماهانه، هاست سه ماهه، هاست شش ماهه و هاست سالانه را ارائه نمودیم،

     همچنین میزبان فا اخیرا برای جلب اعتماد مشترکین درمورد کیفیت خدمات ارائه شده سرویس های هاست رایگان سی پنل cpanel را به صورت کاملا مجانی ارائه نموده است، شما با ثبت هاست رایگان در میزبان فا قادر هستید تا ۳۰ روز کیفیت سرویس های میزبان فا را مورد بررسی قرار دهید و سپس نسبت به خرید هاست و دامنه رایگان اقدام نمایید، با خرید هاست مطمئن از میزبان فا می توانید محل کسب و کارتان را تحت نظر تیم حرفه ای میزبان فا راه اندازی کنید و با خیالی آسوده فقط به کسب درآمد خودتان فکر کنید. در زمانی که سوالی در بخش پشتیبانی میزبان فا ثبت می شود تمام تیم تا رفع آن مشکل در کنار شما خواهند بود، علاوه بر این ما منابع آموزشی ویدئویی و برنامه ریزی شده بسیاری برای راهنمایی شما جهت بهره برداری صحیح از سرویس ها تدارک دیده ایم، کافیست که فقط یک بار طعم میزبانی حرفه ای را تجربه کنید.

     

    خرید هاست با کیفیت دغدغه خیلی از افرادی که قصد راه اندازی یک وب سایت اینترنتی را دارند است. هاستی که با کیفیت و مطمئن باشد یکی از مهمترین مواردی است که برای راه اندازی یک سایت اینترنتی باید به فکر آن باشید. مهمترین عوامل برای خرید هاست مطمئن و با کیفیت سرعت، پایداری، امنیت و پشتیبانی آن است. به دلیل مهم بودن این موضوع قصد دارم در این مقاله شرکت های ارائه دهنده هاستینگ ایران را مورد نقد و بررسی قرار دهم تا هر کسی بتواند بهترین شرکت را برای میزبانی سایت خود انتخاب کند.

     

    یک هاست خوب چه امکاناتی دارد؟

    همانطور که در بالا اشاره کردم هاست با کیفیت و مطمئن باید پایدار، پر سرعت، با امنیت بالا و دارای پشتیبانی خوب باشد. اما یک سری مواردی وجود دارد که در انتخاب یک هاست خوب باید مد نظرتان باشد مثل میزان فضا، پهنای باند و سازگاری که در تمام هاست ها مشترک است. ولی امکاناتی که هر شرکت هاستینگ روی هاست های خود ارائه می دهد متفاوت است. در ادامه امکانات یک هاست کامل را عنوان می کنم و توضیحاتی را در مورد هر یک به شما می دهم.

     

    1.فضای میزبانی

    فضای میزبانی به میزان فضای هاست می گویند. یعنی به اندازه مجاز می توانید فایل های خود را روی هاست خود آپلود کنید. فضای میزبانی بستگی به نوع سایت و میزان فایل های شما دارد. البته یک سری از شرکت های میزبانی وب در ایران محدودیتی در این مورد روی سرویس های خود اعمال می کنند.

     

    2.پهنای باند

    به مقدار ترافیک مصرفی سایت پهنای باند می گویند. مثلا مقدار بازدیدی که از سایت مورد نظر می شود یا تعداد فایل هایی که از سایت مورد نظر توسط کاربران دانلود می شود. معمولا پهنای باند به صورت ماهانه روی سرویس های میزبانی وب ارائه می شود و بر حسب گیگابات هم است.

     

    3.اد آن دامین

    به دامنه اضافی اد آن دامین گفته می شود. به عبارت دیگر توسط هر اد آن دامین می توان یک سایت مجزای دیگر روی هاست مورد نظر راه اندازی کرد. معمولا شرکت های هاستینگی که اد آن دامین نا محدود روی سرویس های خود ارائه می کنند هاست های بی کیفیتی دارند!

     

    4.پارک دامین

    به دامین های متصل پارک دامین گفته می شود. یعنی سایتی با چند دامین که هر کدام از دامین ها سایت اصلی را نشان می دهند. تعداد پارک دامین از اهمیت پایینی بر خوردار است. به خاطر لطمه زدن به سئوی سایت استفاده از پارک دامین پیشنهاد نمی شود.

     

    5.ساب دامین

    ساب دامین یعنی زیر دامنه سایت اصلی. از ساب دامین می توان برای راه اندازی بخشی مجزا در سایت استفاده کرد. مثلا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در سایتی می توان از آدرس shop.site.com استفاده کرد.

     

    6.دیتابیس

    به بانک اطلاعاتی دیتابیس می گویند. معمولا برای راه اندازی سایت های پویا با سیستم های وردپرس یا برای راه اندازی سیستمی در سایتی (فروشگاه اینترنتی) از دیتابیس برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود.

     

    7.کنترل پنل مدیریت

    رابط کاربری بین کاربر و هاست است. از طریق کنترل پنل هاست می توان سایت مورد نظر را مدیریت کرد. به عنوان مثال ساخت دیتابیس، مدیریت ایمیل ها، مدیریت فایل ها و غیره را باید از طریق کنترل پنل مدیریت هاست انجام داد.

     

    8.پشتیبان گیری کامل

    پشتیبان گیری کامل به بک آپ گرفتن کل سایت گفته می شود که هم توسط کاربر انجام می شود و هم شرکت هاستینگ مورد نظر موظف است از سایت های میزبان شده به صورت اتوماتیک و منظم فول بک آپ بگیرد.

     

    9.در دسترس بودن سرور

    یکی از مهمترین مواردی که هم شما و هم هر شرکت هاستینگی باید به آن اهمیت بدهد در دسترس بودن سرور یا آپ تایم بودن آن است. معمولا شرکت های میزبانی وب ایران آپ تایم 99 درصد را تضمین می کنند. یعنی در طول ماه یک درصد از سرور در دسترس نخواهد بود! البته تضمین 100% آپ تایم بودن تقریبا محال است.

     

    10.گواهینامه SSL

    پروتکل SSL ، سایت مورد نظر را مجهز به پروتکل امن یا همان HTTPS می کند. معمولا این مورد را اکثر شرکت های هاستینگ به صورت رایگان ارائه می کنند که رایگان بودن آن از کیفیت آن کاسته و به نظر من استفاده نکردن از آن بهتر از استفاده کردن از آن است.

     

    آخرین ویرایش: یکشنبه 15 بهمن 1396 04:07 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi شنبه 14 بهمن 1396 09:52 ب.ظ نظرات ()

    اینستاگرام بر یك هدف تمركز كرده است: ارتباط بصری با افراد دیگر. اعضای سرویس اشتراك‌گذاری تصاویر متعلق به فیس‌بوك، عكس می‌گیرند، ویرایش می‌كنند، فالو می‌كنند و برای تصاویر و ویدئوهای همه، از دوستان و خانواده گرفته تا سلبریتی‌ها و دیگر افراد مهم كامنت و نظر می‌گذارند. جدا از هدف شما برای استفاده از اینستاگرام، راه‌های زیادی برای قدرت‌دهی و شخصی‌سازی تجربه استفاده از این برنامه وجود دارد.

    ویدئوی زنده در قسمت استوری اینستاگرام را در نظر داشته باشید؛ این ویژگی به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای زودگذر مشابه اسنپ چت پست كنید. شما می‌توانید ویدئوهای زنده به مدت یك ساعت ضبط كنید، در حالی كه دوستان شما نیز برای تماشا، لایك یا نظردهی به‌محض پخش ویدئو، از آن مطلع می‌شوند. ویژگی جستجو به تماشاگران این امكان را می‌دهد تا از پخش دیگر ویدئوهای زنده نیز مطلع شوند، امكان تماشای ویدئو پس از اتمام پخش زنده آن وجود نخواهد داشت. این ویژگی در اواخر نوامبر به‌صورت محدود منتشر شد و اخیرا برای تمام مناطق نیز در دسترس قرار گرفته است.

    ۱. از بومرنگ اینستاگرام استفاده كنید

    بومرنگ اینستاگرام

    از بومرنگ می توانید برای كسب درآمد از اینستاگرام اقدام كنید. بومرنگ یك اپلیكیشن مستقل است كه می‌توانید به‌صورت مستقیم نیز درون اینستاگرام به آن دسترسی داشته باشید. كارآیی آن، ضبط پیاپی تصاویر تا تعداد ۱۰ عدد و اتصال آن‌ها به یكدیگر در قالب یك ویدئوی پخش سریع است. بعد از اینكه تصاویر خود را با فشار یك دكمه در حالت افقی یا عمودی گرفتید، می‌توانید روی آن‌ها فیلتر یا عناصر اضافی قرار دهید و سپس آن‌ها در اینستاگرام به اشتراك بگذارید. بومرنگ به‌طور خودكار ویدئوی ضبط‌شده را برای اشتراك‌گذاری‌های بعدی در گوشی شما ذخیره می‌كند.

    ۲. با (Layout) تصاویر كُلاژ بسازید

    Layout تصاویر اینستاگرام

    ویژگی Layout اینستاگرام كه چندین تصویر مختلف را در قالب یك تصویر واحد تركیب می‌كند، هم در داخل اینستاگرام و هم به‌عنوان یك اپلیكیشن مستقل در گوگل پلی یا اپ استور قابل دسترسی است. با اجرای Layout پیش‌نمایشی از لایه‌های سفارشی و امكان انتخاب تصاویر دلخواه از داخل پوشه دوربین برای قرارگیری داخل آن‌ها به شما داده می‌شود. گزینه Faces تمام تصاویری را كه شامل افراد هستند، نمایش می‌دهد. كشیدن و رها ساختن تصاویر برای بازچیدن آن‌ها و زوم یا رهاسازی آن‌ها برای تنظیم سایز و تأكید استفاده می‌شود. سپس شما می‌توانید برای ساخت تصاویر جایگذاری شده و جذاب، آن‌ها را وارونه كنید، بچرخانید یا از افكت‌های آینه‌ای اپلیكیشن استفاده كنید.

    ۳. پست خود را بعد از ارسال ویرایش كنید

    ویرایش پست اینستاگرام

    توییتر ممكن است فاقد امكانات ویرایش باشد، اما در اینستاگرام شما می‌توانید پست اصلی خود را بدون اینكه مجبور به حذف و دوباره‌كاری شوید، ویرایش كنید. كافی است در تصویر مورد، دكمه سه‌نقطه در گوشه بالای صفحه را فشار دهید و گزینه Edit یا ویرایش را انتخاب كنید. سپس شما می‌توانید تصویر خود را مكان‌گذاری كنید، كپشن یا زیرنویس اضافه كنید، تغییر دهید یا افراد را تگ یا برچسب بزنید. كافی است وقتی كارتان تمام شد، نسخه جدید را ذخیره كنید.

    ۴. از ابزارهای داخلی ویرایش تصاویر استفاده كنید

    ابزار ویدیو اینستاگرام

    هنگامی كه زمان عكس گرفتن فرامی‌رسد، احتمالا از اپلیكیشن پیش‌فرض گوشی خود استفاده ‌می‌كنید و قبل از پست كردن در اینستاگرام با همان ابزارهای اپلیكیشن، آن را ویرایش می‌‌كنید. اما اگر با خود اینستاگرام شروع به عكاسی كردید، دیگر نیازی به خروج از اپ نخواهید داشت. اینستاگرام مثل فیلتر‌های تصویر معروفش، ابزارهای ویرایش متنوعی دارد كه درست در كنار ابزار فیلتر قرار گرفته‌اند. بعد از اینكه با اینستاگرام تصویر خود را ثبت كردید، برای كراپ كردن یا مرتب كردن آن، گزینه Edit یا ویرایش را فشار دهید. همچنین می‌توانید از ابزارهای تنظیم روشنایی و نور، كنتراست، رنگ، هایلایت، تیلت شیفت، شفافیت و ... استفاده كنید.

    ۵. از فیلترهای تصویر استفاده كنید

    فیلترهای اینستاگرام

    اینستاگرام فیلترهای متنوعی دارد. قطعا از بین آن‌ها، اغلب از چند فیلتر خاص استفاده می‌كنید و احتمالا به بقیه كاری ندارید. به‌جای اسكرول كردن در بین فهرست پیش‌فرض، برای انتخاب فیلتر مورد نظر، می‌توانید چینش آن‌ها را شخصی‌سازی كنید تا موارد مورد علاقه خود را در ابتدا مشاهده كنید. كافی است یك تصویر را باز كنید و به انتهای بخش فیلترها بروید و گزینه Manage را انتخاب كنید. فهرست فیلترها را باز كنید و سپس با لمس كردن و كشیدن، چینش آن‌ها را به سلیقه خود مرتب كنید. اینستاگرام همچنین امكان مخفی كردن یا نمایش فیلترها را با انتخاب تیك كنار آن‌ها به شما می‌دهد.

    ۶. از گذاشتن پست جدید توسط دیگران مطلع شوید

    پست جدید اینستاگرام

    تابستان گذشته، اینستاگرام الگوریتم چینش تصاویر در فید شما را از یك الگوی زمانی به شیوه‌ای تغییر داد كه بیشتر شبیه فیس‌بوك عمل می‌‌كند. بر این اساس، اشتراك‌گذاری‌ها، لایك‌ها و كامنت‌ها مبنای چینش تصاویر قرار گرفتند. این حركت ممكن است باعث از دست دادن بعضی از پست‌ها شوند. اگر مایل هستید به‌هیچ‌وجه پست‌های شخص خاصی را از دست ندهید، می‌توانید اعلان‌ها را به‌طور اختصاصی برای آن فرد فعال كنید. كافی است به صفحه موردنظر بروید، دكمه سه‌نقطه در بالای تصویر را فشار دهید و گزینه روشن كردن اعلان‌ها (Turn on Notifications) را انتخاب كنید. فقط مطمئن شوید كه اینستاگرام در بخش تنظیمات اعلان‌های گوشی همراهتان نیز فعال باشد.

    ۷. یك استوری بسازید

    استوری اینستاگرام

    اینستاگرام اكنون همانند اسنپ چت پست‌های موقت موسوم به استوری دارد؛ پست‌هایی كه بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند. برای ساختن داستان خود با یك یا چند تصویر یا با استفاده از بومرنگ، در صفحه فید اپ، آیكون دوربین در گوشه چپ بالای صفحه را فشار دهید. یك حلقه دور تصویر صفحه شما، بالای سطر تصاویر فالوورها ظاهر می‌شود و به آن‌ها پیغامی مبنی بر تماشای استوری ارسال می‌كند. استوری در قسمت تصاویر شما ظاهر نخواهد شد.

    با وجود ناپدید شدن استوری بعد از ۲۴ ساعت، می‌توانید تمام تصاویر و ویدئوهایی را كه برای ساختن آن استفاده كردید، ذخیره كنید. همچنین می‌توانید با طیفی از رنگ‌ها روی تصاویر و ویدئوهای خود طراحی یا متن تایپ كنید.

    ۸. تصاویر خود را با فالوورهای خاصی به اشتراك بگذارید

    اینستاگرام

    به‌جای نمایش تصاویر خود به تك‌تك فالوورها، دایركت اینستاگرام این امكان را به شما می‌دهد كه آن‌ها را با افراد خاصی به اشتراك بگذارید. از این قابلیت برای حفظ تصاویر خانوادگی یا اختصاصی خود با انتشار محدود آن‌ها و جلوگیری از نمایش آن‌ها در قسمت جستجو، فید یا صفحه شخصی استفاده كنید. دایركت امكان اشتراك‌گذاری تصاویر با حداكثر ۱۵ نفر و تماشا، لایك و كامنت گذاری مثل شیوه معمول می‌دهد.

    در ابتدا، آیكون Send در گوشه راست بالای صفحه فید را فشار دهید، سپس گزینه پیام جدید یا New Mesغیر مجاز می باشدe برای انتخاب افراد مشخص از بین فالوورهای خود را انتخاب كنید. از همان‌جا آیكون image برای انتخاب تصویر خود را فشار دهید و پیام خود را بنویسید. زمانی كه كارتان تمام شد گزینه Send را بزنید. یك قابلیت جدید نیز با استفاده از تصاویر و ویدئوهای موقت مشابه اسنپ چت در دایركت برای برقراری ارتباط با فالوورهای شما وجود دارد.

    ۹. تصاویر را در وب پیوست كنید

    تصاویر وب اینستاگرام

    در حالی كه اینستاگرام به‌طور ذاتی یك اپلیكیشن موبایلی محسوب می‌شود، ممكن است بخواهید تصویری از یكی از دنبال‌شوندگان خود را در یك وبلاگ یا وب‌سایت پیوست كنید. برای انجام این كار، شما نیاز به یك كد پیوست دارید و می‌توانید آن را از طریق نسخه وب اینستاگرام به دست آورید. دكمه سه‌نقطه در گوشه بالای صفحه را فشار دهید و گزینه پیوست (Embed) را انتخاب كنید. سپس به‌راحتی آن را كپی كنید و از كپی شدن زیرنویس یا كپشن آن هم مطمئن شوید.

    ۱۰. از هشتگ‌ها برای اظهار وجود و افزایش فالوور استفاده كنید

    هشتگ اینستاگرام

    اضافه كردن هشتگ (#) به كپشن‌ها یا كامنت‌های تصاویر یا ویدئوها می‌تواند به افزایش فالوور اینستاگرام یا عمومی ساختن یك عكس خاص كمك بكند. انتخاب تگ یا برچسب مناسب می‌تواند به برقراری ارتباط با افراد دیگری كه محتوای مشابه به اشتراك می‌گذارند، كمك كند. زمانی كه شروع به تایپ هشتگ می‌كنید، اینستاگرام برچسب‌های مشابه را برای انتخاب، پیشنهاد و تعداد پست‌های هر كدام را نیز نمایش می‌دهد. شما می‌توانید تا حداكثر ۳۰ برچسب به پست خود اضافه كنید.

    ۱۱. برچسب خود را از تصاویر حذف كنید

     

    برچسب تصاویر

     

    اگر یكی از دوستان، شما را در داخل تصویری برچسب زد، آن تصویر در قسمت تصاویر شما در داخل صفحه شخصی‌تان به نمایش درخواهد آمد. اگر شما موافق این كار نیستید یا از تصویر خوشتان نمی‌‌آید، می‌توانید بدون ناراحت كردن دوستتان تصویر مورد نظر را مخفی كنید. برای حذف كردن یك تصویر، آن را لمس كنید تا آی‌دی خود را مشاهده كنید. سپس از طریق لمس دوباره آن می‌توانید از بین دو گزینه «حذف از صفحه شخصی من» یا «حذف من از تصویر» یكی را انتخاب كنید.

    برای جلوگیری از برچسب خوردن تصادفی، می‌توانید حساب شخصی خود را به‌گونه‌ای تنظیم كنید كه قبل از این كار از شما اجازه گرفته شود. برای انجام آن، در زیر تنظیمات برچسب، در صفحه شخصی‌تان یكی از دو گزینه اضافه شدن خودكار یا اضافه شدن دستی را انتخاب كنید.

    ۱۲. حساب اینستاگرام خود را خصوصی كنید

    حساب خصوصی اینستاگرام

    همه افراد در اینستاگرام مایل نیستند تا تصاویر شخصی خانوادگی و دوستانه‌شان در معرض دید افراد غریبه قرار گیرد. اما زمانی كه شما یك حساب اینستاگرام می‌سازید، به‌صورت پیش‌فرض، اجازه می‌دهید كه تصاویرتان به‌صورت عمومی به اشتراك گذاشته شوند، مگر اینكه مایل به این كار نباشید. درست همانند فیس‌بوك، كه برای دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران نیاز به ارسال درخواست دوستی به آن‌ها دارید؛ اینستاگرام نیز گزینه‌ای برای خصوصی‌سازی حساب و گزینش فالوورها در اختیار شما قرار داده است. از داخل صفحه شخصی‌تان، آیكون چرخ‌دنده تنظیمات (در iOS) یا سه‌نقطه (در اندروید) را فشار دهید، به سمت پایین حركت كنید تا گزینه خصوصی‌سازی حساب را مشاهده كنید. اگر این گزینه را انتخاب كردید می‌توانید حساب كاربری دومی برای اشتراك‌گذاری تصاویر عمومی خود باز كنید.

    ۱۳. یك حساب كاربری جدید بسازید

    افزودن حساب جدید اینستاگرام

    گاهی اوقات داشتن یك حساب كاربری اینستاگرام كافی نیست. با مشاهده مقدار توجهی كه عكس‌های شما جلب می‌كنند، حیوان خانگی شما نیز ممكن است بخواهد حساب شخصی خودش را داشته باشد. یا احتمالا شما كاربر عاشق عكسی هستید كه مایلید تنها تصاویر مشخصی در معرض دید عموم بگذارید. دلیلش هرچه كه باشد، ساختن یك حساب جداگانه كار سختی نیست.

    تنها كافی است به صفحه شخصی خود بروید و آیكون چرخ‌دنده تنظیمات (در iOS) یا سه‌نقطه (در اندروید) را فشار دهید و آن‌قدر به سمت پایین صفحه حركت كنید تا گزینه اضافه كردن یك حساب جدید با نام كاربری و رمز عبور جداگانه نمایان شود. سپس با رفتن به صفحه شخصی و لمس نام كاربری مورد نظر، به‌راحتی می‌توانید بین دو حساب فعال جابجا شوید.

     منبع : زومیت

    آخرین ویرایش: دوشنبه 16 بهمن 1396 11:37 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • smsbaz smsbazi دوشنبه 2 بهمن 1396 11:43 ق.ظ نظرات ()

    چرا با وجود این همه تلاش در سئو سایت موفق نمی شویم؟ چرا نمی توانیم سایت خود را در بهترین جایگاه در گوگل و بالاتر از رقبای خود برسانیم؟ چرا هر چه صبر می كنیم جایگاه سایت مان در نتایج جست و جو تغییری نمی كند؟

    بسیاری از دوستان از من سوالات این چنینی می پرسند و گله از این دارند كه چرا با وجود این همه تلاش و زحمتی كه برای سئوی سایت خود می كشند تغییری در رتبه سایت خود در گوگل نمی بینند!

    اشتباهات زیادی در سئو سایت وجود دارد كه باعث می شود تا زحماتی كه تا الان كشیده اید بی فایده باشد. قبلا بارها به این موضوع اشاره كرده ام كه چون سئو زمان بر است باید كاملا درست انجام شود. اگر بعد از این همه صبر در سئو نتیجه مطلوبی نگیرید بازی را باخته اید.

    در این مقاله قصد دارم در مورد اینكه چرا بعضی از دوستان با وجود این همه وقت و انرژی كه برای سئو سایت خود می گذارند نتیجه خوبی نمی گیرند صحبت كنم. دلایلی كه باعث می شود تا شما در سئوی سایت خود موفق نمی شوید را عنوان می كنم و به شما می گویم چه طور باید پروسه سئو سایت خود را طوری پیش ببرید كه در نتیجه به موفقیت شما در سئو حاصل شود.

     

    چرا در سئو سایت موفق نمی شوید؟

    دلایل زیادی وجود دارد تا باعث این می شود كه در سئو سایت خود موفق نشوید و هرچه قدر كه تلاش می كنید نتیجه مطلوبی را مشاهده نمی كنید. خیلی از دوستان كلی وقت و انرژی برای كارشان می گذارند و در آخر هم به نتیجه قابل قبولی نمی رسند. تنها دلیل آن رعایت نكردن اصول سئو و نكات مهم است.

    سایت خیلی از مشتریانم را دیده ام كه به نكات خیلی مهم و كلیدی در سئو توجه چندانی نكرده اند. بسیاری از آن ها تنها كاری كه انجام داده اند ساخت بك لینك برای ساخت خود بوده است. البته بك لینك خیلی مهم است ولی در سئو همه چیز به بك لینك ختم نمی شود.

    در ادامه در مورد نكات مهمی در سئو صحبت می كنم كه رعایت نكردن آن ها باعث می شود كه نتیجه كار شما در سئوی سایتتان چندان مورد قبول شما واقع نشود. پس با من همراه باشید تا این نكات مهم را با شما در میان بگذارم.

     

    انتخاب نادرست كلمات كلیدی

    كلمات كلیدی در سئو بسیار مهم هستند. به جرات می توانم بگویم اگر به درستی و هوشمندانه كلمات كلیدی مربوط به حوزه كاری خود را انتخاب كنید در سئو موفق می شوید. با انتخاب كلمات كلیدی مناسب، سئو سایت شما نیز آسان تر انجام می شود.

    خیلی مهم است كه مقالات سایت خود را با تمركز روی كلمات كلیدی مهم و پر بیننده حوزه كاری خود تولید كنید. اشكال بسیاری از دوستان این است كه مقالاتی كاملا بی هدف در مورد حوزه كاری خود می نویسند و در بلاگ سایت خود منتشر می كنند. بدون اینكه روی كلمه كلیدی خاصی تمركز كنند و مقاله خود را روی آن سئو كنند مقاله مورد نظر را “فقط” می نویسند.

    برای پیدا كردن كلمات كلیدی پر طرفدار در حوزه كاری خود بهتر است از ابزار Google Keyword Planner استفاده كنید. همچنین برای اینكه مقالات خود را طبق كلمات كلیدی پر طرفدار حوزه كاری خود تولید كنید بهتر است از ابزار Google Trends استفاده كنید. با این ابزار می توانید كلمات كلیدی كه فكر می كنید جست و جوی آن ها توسط كاربران خیلی بالاست را شناسایی كنید.

    البته بارها به این مورد هم اشاره كرده ام كه یكی از بهترین ابزارها در این زمینه استفاده از خود سایت گوگل است. سایت گوگل ابزار خوبی برای شناسایی كلمات و عبارات كلیدی پر طرفدار است.

     

    تمركز روی كلمات كلیدی خیلی سخت

    یكی دیگر از اشتباهاتی كه خیلی از دوستان مرتكب آن می شوند تمركز روی كلمات كلیدی سخت است. مثلا اگر شما در حوزه آموزش سئو فعالیت می كنید دلیلی ندارد از همان روز اول روی كلماتی مثل “آموزش سئو” یا “سئو سایت” سایت خود را سئو كنید. البته هدف اصلی همین است ولی برای شروع نباید چنین كاری را كنید.

    مطمئن باشید رقبای شما به سادگی در كلمات كلیدی سخت صفحه اول گوگل نیستند. سالیان سال زحمت كشیده اند كه سایت خود را در آن جایگاه نگه داشته اند. پس فكر اینكه می توانید به سرعت سایت خود را در كلمات كلیدی سخت حوزه كاریتان بالا بیاورید را از ذهنتان بیرون كنید.

    در ابتدا باید روی كلمات كلیدی آسان تر تمركز كنید. كلماتی كه رقابت در آن ها كمتر است ولی ممكن است طرفدار زیادی هم داشته باشند. همانطور كه گفتم كلمات كلیدی خود را هوشمندانه انتخاب كنید. مثلا “آموزش رایگان سئوی وردپرس” خیلی آسان تر از كلید واژه “آموزش سئو” است.

    پس همانطور كه متوجه شدید بهترین مزیتی كه كلمات كلیدی كم رقابت دارند این است كه سئوی آن ها آسان تر انجام می شود. سعی كنید برای شروع روی كلمات كلیدی بلند تمركز كنید و سپس بعد از مدتی سایت شما آمادگی این را دارد كه روی كلمات كلیدی سخت هم بالا بیاید.

     

    تمركز روی صفحات بی اهمیت

    اشتباه بسیاری از دوستان این است كه روی صفحات بی اهمیت تمركز می كنند. در صورتی كه صفحه ای كه سئو می كنید باید برای كاربر اهمیت داشته باشد. باید دارای محتوای عالی باشد. باید ارزشی را برای كاربر به همراه داشته باشد. باید بتواند بازدیدكننده را تبدیل به كاربر كند.

    خیلی از سایت ها را دیده ام كه فقط صفحه اصلی آن ها در نتایج جست و جو موجود است و خبری از لندینگ پیج ها و مقالات آن ها نیست! زمانی كه وقت خود را روی سئوی سایت خود می گذارید باید صفحاتی از سایت خود را بالا بیاورید كه از طریق آن ها بتوانید كاربران سایتتان را بیشتر كنید. نه فقط بازدیدكننده به سایت خود بیاورید و بعدش هم اتفاقی نیافتد.

    در واقع ما سئو می كنیم تا كاربران سایت ما بیشتر شوند و در نهایت كاربرانی كه جذب كرده ایم را به مشتری تبدیل كنیم. پس باید روی صفحاتی تمركز كنیم كه توانایی انجام این كار  را برای ما داشته باشند. به عنوان مثال باید روی لندینگ پیج های خود سئو كنیم. باید روی مقالاتی كه برای بازاریابی محتوا تولید كرده ایم و با هدف اینكه محصول اصلی خود را به فروش برسانیم سئو كنیم.

    اشتباه بسیاری از دوستان همین است. یعنی فقط می خواهند صفحه اصلی سایت خود را بالا بیاورند و فكر می كنند با این كار می توانند برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان دهند. قافل از اینكه فقط با تمركز روی صفحه اصلی سایت به هیچ وجه نمی توانند ترافیك سایت خود را بیشتر كنند و در نهایت اتفاق خاصی نمی افتد.

     

    تولید محتوای ضعیف

    یكی از دلایلی كه افراد در سئوی سایت شكست می خورند عدم ارائه محتوای با كیفیت است. بسیاری از دوستان در تولید محتوای با كیفیت و غیر كپی ضعیف عمل می كنند. تولید محتوا كار سختی است ولی نه خیلی سخت! برای تولید محتوا نیازی نیست محتوایی از خود خلق كنید. بارها پیش آمده با جمع آوری اطلاعات از دیگر سایت ها محتوا تولید كرده ام. آن هم محتوایی كه در گوگل رتبه خوب گرفته است. البته منظورم این نیست كه باید از دیگر سایت ها كپی كنید!

    سعی كنید روی محتوای سایت خود وقت بگذارید. كاری مهمتر از تولید محتوا ندارید. محتوایی تولید كنید كه هدفی پشت آن باشد. استراتژی تولید محتوا داشته باشید و محتوایی را به هدف گرفتن رتبه خوب در گوگل تولید كنید. فراموش نكنید تا زمانی كه محتوای خوب به كاربر ارائه ندهید سئو سایت و بالا آمدن در نتایج جست و جو بی فایده است.

     

    خرید بك لینك

    با خرید بك لینك هرگز موافق نبودم و نیستم ولی نه هر بك لینكی! بارها به این موضوع اشاره كرده ام كه بك لینك هایی ارزش پول دادن را دارند كه از سایت هایی با اعتبار بالا دریافت شوند و حتما هم محتوایی باشند. لینك خریدن از سرویس های وبلاگ دهی كاری اشتباه است كه در بسیاری مواقع به سایت مورد نظر لطمه های زیادی را وارد می كند.

    لینكی برای شما ارزش دارد كه داخل محتوا باشد نه در سایت بار سایتی!

    معمولا در خرید بك لینك، لینك هایی موقت به سایت مورد نظر داده می شود. سپس بعد از مدتی با تمدید نكردن همه آن ها پاك می شوند. و این یك فاجعه بسیار بزرگ است.

    بك لینك هایی كه بعد از مدتی پاك شوند بسیار به سایت لطمه می زند و باعث افت شدید رتبه سایت می شود. اگر تعداد بك لینك های پاك شده خیلی زیاد باشد، مطمئنا سایت مورد نظر پنالتی می شود.

    آخرین ویرایش: - -
    ارسال دیدگاه